Ah we zien wel. Voor mij is het de geboortedatum van mijn zoon😁.
Wel gaaf dat we meer dan 100 HFLE2024 gegadigden hebben.
Nog even en we zijn uitverkocht !
Op dit moment heeft 89 van de 100 stemmers op de Squale gestemd. Dat betekent dat het Squale voorstel al gewonnen heeft (want meer dan 50% van de 150). Dus fijn dat iedereen die tot nog toe op de Squale heeft gestemd zeker weet er een te krijgen!
Je weet dat deze poll indicatief is toch?
Ik ga er ook vanuit dat Squale de winnaar zal worden,
maar uit deze poll kan dat niet met zekerheid aangenomen worden
OK, maar mensen zullen hier toch niet gaan liegen over wat ze gestemd hebben? Ik zou dat anders een rotstreek vinden. Natuurlijk kunnen er stemmers zijn die niet aan de poll meedoen, maar als niemand gelogen heeft zijn er blijkens de poll al meer dan de helft van de benodigde stemmen voor de winst voor Squale.
Mijn inziens wint het voorstel welke de meeste stemmen heeft op het moment dat de stemming is afgelopen.
Theoretisch weet je dus pas op het laatst wie er wint.
Squale staat er zeker goed voor maar er
Is nog veel tijd om te stemmen.
Er is er maar 1 die dat weet, maar wij zullen moeten wachten t/m 02-11-‘23
Als de Dufeau 40mm was geweest, had ik voor beide voorstellen stemgeld betaald. Mijn complimenten voor het werk dat beide teams voor HFLE2024 hebben verzet.
Helemaal mee eens!
Huh rare logica er kan toch ook vanaf nu niemand meer op de Squale stemmen en nog 139 man op de ander. Dan wint alsnog de ander gaat niet gebeuren maar kàn
De poll komt overeen met de pb’s en betalingen…
Gestemd… op de Squale
Hopelijk nog op tijd…
Chapeau voor beide initiatieven uiteraard.Als ik zou stemmen, zou het voor de. Squale zijn. Maar ja…er moet eerst een ander horloge komen….
Betaald.
Nummer een beetje twijfel, geen idee eigenlijk…
Even over nadenken
Gestemd!
Ja echt niet normaal meer, ik wil ruilen met jou nr.1 of was het nu 007 of toch 69. Nou ja alles beter dan wat ik ga krijgen, pis toch altijd naast de pot . Wie begon er ook al weer met 007, weet jij het nog
Deze heb ik gevraagd met 86 als backup, maar ik was er binnen 2 min bij. We zullen zien
Gewoon gaan zitten Ferry. Geen schaamte daarin hoor.
Is nog makkelijker ook, geen spetters her en der en geen boze vrouw!