Ik heb gestemd op….. (poll)

sterker nog - je houdt die bril lekker warm.

3 likes

Doe ik al, aangepaste wc, is verhoogd en zitten ook beugels aan de muur om op te staan (niet gelogen). Maar ja, ik kan er ook niets aan doen dat ie anders in het water hangt, dus dan gaat het wel eens mis :wink:

3 likes

2cm?

Toch beter moeten laten meten, tijdens de keuze om de pot te verhogen. :rofl:

Of wilde je bescheiden overkomen bij het doorgeven van de maten? :crazy_face:

2 likes

Dit was dus geen dolletje he, maar echte waarheid net zoals de beugels. De fout was natuurlijk dat ze het niet even gevraagd hebben aan mij :wink:. Dan hadden ze beter zo’n oude Franse dameswc kunnen plaatsen waar je boven moet hangen, maar ja dan had ik in een tuigje gemoeten. Maar voorlopig heb ik straks een “gratis” Squale met extra bandjes, wie kan dat nog meer zeggen :laughing:.
Ohhh je bedoelt iets anders met die 2 cm, kom je aardig in de buurt :rofl: :rofl:

4 likes
2 likes

@ThaPapper: het is … 1. Ferraaaaari & 2. Squaaaaale :smiley:

2 likes

Hebben jullie het door, nog maar 8 te gaan en we zitten op de 150. :smiley:

1 like

142 stemmers in totaal, maar die zijn wel verdeeld over de 2 keuzes. Voor de squale zijn er nog 25 “over”.

3 likes

Die zijn echt deze week niet meer over :wink: Het beste HFLE ooit, die laten ze echt niet lopen :grin: :+1:

1 like

Kijk eens bij Raidillon, die hebben ook iets met “55”.
Wel een tikkie prijziger dan de Squale.
Erh, niet gestemd trouwens, maar de Squale heeft qua looks de voorkeur, maar de Dufeau is wel erg origineel met die alu wijzerplaat.

2 likes

Op zich heb ik niet iets speciaals met nr.55 hoof, naast dat ik een zwak heb voor een palindroom.
Door louter toeval was mijn eerste limited (Meistersinger astroscope) 55/100.
Sindsdien eveneens door toeval meerdere genummerde horloge gerelateerde spullen ontvangen met 55 als nummer en inmiddels probeer ik dat indien mogelijk er dan maar in te houden :slight_smile:

Waarom doe je dit nou… :persevere:
Ik zie al weer veel te veel mooie spullen over het scherm flitsen.

3 likes

Ik woon op huisnummer 55 en de uitkomst van de som van mijn postcode is ook 55. Nou Redchilly, de sterren praten met je. Ik kan alvast verklappen dat ik niet voor nummer 55 heb gekozen :upside_down_face:… Das al 1-0 voor de sterren in het voordeel van jou!

7 likes

De poll loopt (nog) niet (meer) gelijk met de betalingen.
Met 154 stemmers komen wij nog ruim 70 betalingen tekort.
Over een weekje komen de salarissen en gaan wij er vanuit dat het weer klopt (-:

9 likes

Dat is natuurlijk een flinke tegenvaller.
Zou er een vertraging in de betalingen kunnen zitten of zijn er een hoop mensen die de pol hebben ingevuld terwijl ze (nog) niet hebben gestemd? :roll_eyes:

2 likes

Vermoed het laatste. :grimacing:
Maar zelfs als we er ruim 70 afhalen bij Squale is er nog een voorsprong. :innocent:

3 likes

Kom op mensen, als men de poll ingevuld heeft, even die 75 euro overmaken. Volgende week salaris, overwerk laten uitbetalen en voorschot op vakantiegeld vragen :smiley:

6 likes

Slechts € 50 voor de Dufeau/Aristo als aanbetaling! :smiley:

Later nog een paar cent erachteraan gooien en je hebt een prachtig conversation piece om je pols!

Koop en stemt allen voor deze prachtige Flieger!

:small_airplane: :small_airplane: :small_airplane:

15 likes

Precies, luisteren naar Ome Ferry, mensen! :wink: :+1:
Als je iets écht moois wil, met een geweldige historie

en waarvan de kwaliteit al meer dan 60 jaar in praktijk is bewezen, doe dan nu even die aanbetaling op de Squale HFLE2024, dan wordt het straks écht genieten, op het land en in het water. Geen zee gaat deze Squale immers te hoog! :ocean: :sunglasses:

Hier staat precies wat je moet doen.

En dan zien we je binnenkort hopelijk in de Squale kroeg! :beers:

9 likes

En niet te vergeten dat er een knalfeest komt met 150 man/vrouw, gebeurt nooit hier op het HF, dus pak je kans :wink:

8 likes

Ik probeer de basisvaardigheden van wiskunde uit te leggen en bij te brengen op een middelbare school. Dat lukt me nog wel aardig. Maar leg deze eens uit.

10 likes