Ik heb het met mezelf afgesproken: nooit meer een Omega

In 40 of 42 mm was ik fan geweest.

Deze draagt niet groter dan een gewone Speedy, is alleen wat dikker.

Nice!!

Ik vind een gewone al fors.

Moet je hem op een oude band zetten. Scheelt een hele boel.

Ik kan er kort over zijn…

en daar wil ik het dan ook graag bij laten… :smile:
Wat een mooie klok… ik heb een poosje geleden een “moonwatch” mogen bewonderen… mooi dat zwart… maar deze blauwe?.. Mooi!.. en die maanstand… ja… vind ik ook wel mooi… “doetudiemaardan”… :smile:

Ik ga er nog eens een passen. M’n broer heeft er een tijdje een gehad die ik wel eens heb gedragen. Maar dat was een redelijk nieuwe.

1998 band heeft uitstekende middenschakel. Dat draagt heel groot. Oude banden vallen tussen de lugs al naar beneden. Scheelt echt enorm veel.

Moeilijk op de foto vast te leggen maar zie onderstaande.

1 like

prachtig, alleen die prijs weer hé

Ik zie het inderdaad. Hebben alle nieuwe Speedies die uitstekende mid-link?

En de band die op deze blauwe zit is heel soepel en valt heel mooi naar beneden. Draagt ook niet groot.

Dat in tegenstelling tot de zwarte leren band op de gewone stalen versie. Die vult de gehele ruimte tussen de lugs op en draagt wel een cm groter.

1 like

Yep, al heel lang.

Voor mij de mooiste maan-aanduiding ooit! Of eigenlijk: de eerste maan-aanduiding die ik mooi vind.
Jammer/Goed dat hij buiten mijn budget valt.

Juist, misschien is optisch de lug-to-lug dan nog te doen. In dat geval ben ik iets positiever dan mijn eerste reactie over het horloge uit de OP! :wink:

Dat vind ik een hele mooie vondst zo en maak het ook gelijk met de mooi verwerkte maanfase de mooiste van de ‘‘nieuwe’’ duo register line.

Toen ik m op Facebook zag, dacht ik dat iemand had zitten Photoshoppen. Sorry maar vind t helemaal niks

1 like

In 1 woord: WAUW!

Eerst maar 's kijken hoe ie er IRL uitziet

Prachtig! Vooral door die maanfase.

Besef je wel dat ja dan druk wordt… je zult dan naast Rolex-only topics ook het Omega topic bij moeten houden :-p

Nadeeltje aan de huidige omega’s vind ik wel de dikte. Maar dat geeft het wel weer wat presence :smile:

Ga ervoor!

Ik vind hem prachtig .