Ik heb het met mezelf afgesproken: nooit meer een Omega

En dan komen ze nondeju volgend jaar met dit! En ik zocht nog iets blauws…

Om gek van te worden. Wat een bjoetie!

30 likes

http://www.fratellowatches.com/omega-speedmaster-moonphase-chronograph-master-chronometer/

Haha, het is gewoon een complot!
Vind 'm er zelf in het blauw eigenlijk een stuk beter uitzien dan in dat altijd en eeuwige zwart. :grinning: Maar die maanstandencomplicatie hoeft van mij dan weer niet.

Wat een beauty zeg! De kleur blauw staat deze Speedmaster wel.

Dievindikdanookwelmooimetdiemaanenzo… :heart_eyes:

2 likes

Deze is wel staal dus zwaarder dan de keramische variant. Weet niet of dat op mijn dunne pols gaat werken…

Potverdikke, wat een mooie klok!

Man dat’s mooi…maar ook 9400CHF… :cold_sweat:

Ja… was weer even slikken…

Wauw, mooi ding zeg. Toch niet weer groter dan 42 mm? :frowning:

Is 44m maar deze draagt helemaal niet groot want ik kan 'm om.

Ik vind hem heel gaaf, vooral die foto realistische maan, als je er met een loupe naar kijkt dan zie je ergens een voetstap staan, grappig! Het enige minpuntje vind ik de cirkelaanduiding voor de datum, op een getal is dat prima, maar op de even nummers niet zo fraai denk ik.

1 like

Jammer.

44mm is wel wat groot… maar verschrikkelijk mooi ja, al zou ik 'm nog net wat knapper vinden in dat eeuwige zwart denk ik ^^

Wauw !! Echt supermooi !
Heeft dat " Master Chronometer" niet iets te maken met hun streven om de “superlative” concurrent te overtreffen ?
Ik zie mezelf nog wel eens een Speedmaster kopen, en ondanks dat Omega veel ideeen " leent" (zoals keramieke bezel etc.) is de originele Speedmaster wel een echte klassieker, en zal deze versie dat hoogstwaarschijnlijk ook worden. Kortom: topklok

Waarom nou 44mm? :’( :sob:

Gaaf met die kleine pointerdate subdial ook zeg!

Ik vind 't helemaal niks. Sorry.

Zeer sexy!

In 1 woord: PRACHTIG! :ok_hand: