Ik heb ineens keuze stress.. Rolex VS Breitling.

Heb zelf weinig met Breitling, dus voor mij de Rolex.
Maar toch fijn als dit je ‘problemen’ zijn :joy:

3 likes

Augmented Reality?

Ik zou voor de breitling gaan, die heeft een eigen smoel en ziet er gewoon gaaf uit.

2 likes

Als je vrouw echt van je houdt koopt ze die Explorer voor je…
Persoonlijk vind ik de Breitling de mooiste van de twee.

1 like

Ik vind die Breitling wel een fris horloge.

1 like

Voor wat het waard is wil ik melden dat ik het hiermee oneens ben, al lijk ik de enige. Ik voel precies het tegenovergestelde. De Breitling kun je onder een pak dragen en naar de basketbalwedstrijd van je zoontje. De Explorer alleen naar het basketballen. :thinking:

2 likes

Als jij nou de 214270 een keer past is je vraag beantwoord Hans.

1 like

Ik ben het met je eens. Maar de Explorer kan ook in het zwembad, aan zee en op de boot.

2 likes

Absoluut de explorer! Super horloge, ingetogen en tijdloos. Je post hier overigens het oudere 36mm model trouwens, die kun je niet meer nieuw kopen. De nieuwe is 39mm.

De mijne, ook de oude:

8 likes

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik richtte mij in die overweging wel erg op slechts één kant van het spectrum. :slight_smile:

1 like

nou.
De Breitling koopt ze wel… Die vind ze mooi.

De Explorer vind ze niet mooi en ze wil dus niet meer mee betalen als wat de Breitling kost.

2 likes

Man man man leuke vaderdag giften hoor! Pfff dat wil ik ook wel :+1:t2:

1 like

Anti Reflective coating.
Doe je huiswerk.

3 likes

Neem dan de Breitling op haar kosten en spaar zelf voor de Explorer !
Hoe moeilijk kan het zijn…
(Persoonlijk zou ik voor een vintage AirKing gaan, ben je gelijk van die strontlelijke mercedes hand af…)

1 like

Zou je denken maar nee, nee wil echt kiezen deze ronde.

Wie is hier nou hysterisch?

Vertel !

2 likes

De Rolex liefhebbers?
Is dit een quiz? Kan ik iets winnen? :smiley:

1 like

Hou je de tijd in de gaten ?

K ben vanmiddag even bij seegering in Oosterhout geweest. Heb hem daar in levende lijve gezien.
Prachtig ingetogen, maar deze is ook mooi vind ik, misschien vind je vrouw dat ook

5 likes

Haha, wat denk je van Google ?