Hallo horlogeliefhebbers, mijn naam is Iris en ik ben sinds een aantal jaren door een kennis, die een eigen horlogemerk heeft opgezet, geïnteresseerd geraakt in (vintage) horloges. Ook ben ik met regelmaat te vinden op het horlogeforum. Ik deed altijd meelezen maar heb sinds een paar weken een account aangemaakt op advies van vrienden @Krabong en @HorlogeOpa, die ook op het forum actief zijn. Naast het verzamelen van vintage horloges volg ik ook nog een deeltijdstudie Bedrijfskunde aan de Zuyd Hogeschool Sittard. Ik zit momenteel in het vierde jaar en ben bezig met het schrijven van mijn eindscriptie. Mijn eindscriptie gaat natuurlijk over mijn passie (vintage) horloges. Voor mijn onderzoek heb ik een enquête gemaakt en het horlogeforum is dan naar mijn idee de beste plek om informatie te krijgen aangezien hier ontzettend veel enthousiaste horlogeliefhebbers aanwezig zijn. Ik wilde dan ook vragen of jullie mij verder op weg willen helpen zodat zoveel mogelijk mensen onderstaande enquête invullen. Heel erg bedankt alvast.
DE ENQUETE IS GESLOTEN
Groetjes Iris
Edit:
Deze enquete is geplaatst met toestemming van horlogeforum.nl
Jur
@Allard1 In mijn scriptie wil ik in kaart brengen de reden waarom mensen horloges verzamelen, wat vinden ze belangrijk en kan ik ook overeenkomsten vinden tussen deze horlogeliefhebbers.
Hoi Iris leuk dat je dit onderwerp hebt gekozen voor je eindscriptie. Nu viel mij wel op dat een paar vragen die mogelijk nvt kunnen zijn nu als verplicht staan. Ik kan mij voorstellen dat als je dat aanpast het wat makkelijker te filteren is bij veel respons.