Ik heb 'm

mijn nieuwe aanwinst : Meistersinger No1

Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!

hoop dat de kleur je niet tegen gaat staan!
Ik vind het een mooi model Meister, maar ik had een ander kleur genomen!

Dat de Meistersinger maar veel draag uren krijgt!

Gr

Roger

ik heb voor deze kleur gekozen omdat ik over het algemeen zwarte kleding draag. hier past hij dus altijd wel bij.

In tegenstelling tot Roger vind ik deze kleurstelling wel mooi. Ik heb hem ook in het echt gezien en dan ziet het er toch beter uit dan op de foto’s.

Van harte Nelleke! Leuk te zien dat het toch de Meistersinger is geworden. Combinatie van zwarte wijzerplaat met bruine band staat super. Heeft deez overigens gouden cijfers? (zie ik dat goed…)

Heel mooi! (tu)

Ik vind het een mooi horloge , maar je pols is iets te smal.

Veel plezier er mee.

Wel iets te groot voor je maar geinige klok :wink:

@ jaap-wim ja het zijn inderdaad (rose) gouden cijfers.

(en het lijkt op de foto dat mijn pols te smal is voor deze klok maar het past precies.)

een echt mannenformaat horloge is al gauw te groot voor een slanke vrouwenpols,
maar in tegenstelling tot een man met smalle polsen, vind ik dat bij vrouwen wel stoer staan:)
mooie klok zo’n Meistersinger, grappig detail al die nullen voor de uurcijfers.
goeie combinatie donkerbruine band met die zwarte wijzerplaat (tu)

groet,
André

Een pols is nóóit te klein, wel kan een klok te groot zijn… Voor mij geldt hetzelfde als Andre: Ik vind het echt wel wat hebben, een vrouwenpols met een krachtig horloge. Helemaal goed!

gefeliciteerd !

erg mooi horloge, mooie kleurstelling ook zwart met die rose gouden indices !

Teun111Kwiebes2 Schreef:

Een pols is nóóit te klein, wel kan een klok te
groot zijn…

Zeeeeeeeeeeeeeeeer slimme logica…gaaaaaaaaaaaaaap

Gefeliciteerd! Een Meistersinger blijft een apart horloge met z’n ene wijzer.

Guus

mooie klok hoor gefeleciteerd.

Mooie klok nelleke ! :wink:

ben zelf ook op geldjacht voor een 3z…
waar heb je deze gekocht eigenlijk ? en heb je ook een foto van het doosje ?

bij voorbaat dank en veel draagplezier ! :wink:

groeten,

David

bedankt voor alle reacties :wink:

@david.
ik heb dit horloge gekocht bij Van Hell in A’doorn (zijn hele vriendelijke en behulpzame mensen, echt super.)
ook heb ik even wat foto’s van het doosje gemaakt voor je. persoonlijk vind ik het een nogal simpel doosje ( hout met een stukje karton eromheen.) (ene veel succes met de jacht voor je 3Z :wink: )

groetjes nelleke.

@ nelleke

bedankt voor de reactie, en ik ga cker nog even doorsparen voor die 3Z.
Komt MS eigenlijk nog met complicaties ? Chronograaf ofzoiets… zou wel leuk zijn

Groet,

David

@ david, ik denk persoonlijk dat meistersinger niet met een chrono of iest dergelijks komt. maar goed ik weet het natuurlijk niet.
en wat ik me nog afvroeg is : waarom wil je de 3z? meistersinger is juist zo bekend vanwege het 1 wijzer systeem. vind je dat dan niet leuker / specialer?

groetjes nelleke.

@ nelleke, nee ik denk het ook niet, Manfred Brassler (CEO) heeft juist dat eenvoudige geïtroduceerd.
Maar één wijzer vind ik net iets tè. Ik hou erg van complicaties, maar MS heeft met z’n 3Z een aardige rivaal neergezet voor bijvoorbeeld de Chronoswiss Lunar Chronographe die ik zo mooi vind :wink:
Veel plezier nogmaals met je 1Z,

Groeten,

David

ok, ik begrijp het. veel succes nog met de jacht (komt wel goed denk ik.)

groetjes nelleke.