Ik heb mijn eerste vintage horloge gekocht

Verwijderd. Ik heb dit forum verkeerd ingeschat (ligt ook aan mij, ik ben gewoon nieuw met dit soort dingen).

Fijne middag allemaal.

6 likes

Eu nee want ik zie de foto niet…

Ja, ik vind dat je het goed gedaan hebt.

1 like

Verwijderd.

Als jij er ‘blij’ mee bent heb je het goed gedaan … (toch)

Hoeveel mm meet de kast zonder kroon?

Verwijderd.

1 like

Foei :wink:

Prima dat je eerlijk bent, maar dit soort insteek wordt denk ik niet door iedereen even gewaardeerd op dit forum… ik zeg het maar vast :smirk:

Waar denk je het voor te kunnen gaan verkopen? dan kunnen we onze mening geven of je het goed hebt gedaan of niet.

1 like

Ah, zo. Ik denk niet dat je veel winst gaat maken.

Nee ik vind niet dat je het goed doet.

Door hier je inkoopprijs te vermelden, loop je nu de kans dat potentiële kopers (ver) onder je vraagprijs gaan bieden omdat ze vinden dat je dan al genoeg winst maakt.

Nooit je inkoopprijs vertellen.

2 likes

Niet lullig bedoeld, maar je hebt blijkbaar werkelijk geen flauw benul van wat je aan het doen bent. Ik weet niet of dat een goede basis voor een ‘business’ is.

Aan de andere kant: je moet natuurlijk érgens beginnen.

Leuk horloge, maar zoals hierboven al is vermeldt is het niet verstandig dit te ‘onthullen’ aan 17000 potentiële kopers :joy:

Edit: volgens de forum regels is het blauwe gedeelte hier alleen voor particuliere doorverkoop, bedoeld voor verzamelaars om de rompslomp van marktplaats wat te omzeilen, en niet voor bedrijfsmatige verkopen.

Als je hier als handelaar wilt uithangen, ben je niet welkom. We zullen jouw naam onthouden en kijken wat je allemaal gaat doen.Zer slechteb intro.

1 like

Geniaal!

Ja je bent goed bezig :slight_smile:

Ik doe een bod van 83 euro, dan heb je wat winst.

1 like

Als hij goed loopt brengt hij misschien €75 op dus niet echt nee.

Om wat voor horloge gaat/ging het eigenlijk ?

TS had een citizen gekocht, welk model weet ik niet precies maar gewoon een leuk vintage dingetje, hij vermelde ook meteen wat hij gekost had en dat hij er winst op wilde maken en aangezien de meeste mensen daar niet heel erg van te spreken waren heeft hij alles verwijderd.

1 like

Mijn advies:
Als iedereen koopt, verkopen.
Als iedereen verkoopt, kopen.
:rofl:

1 like