Ik heb m'n vrouw zover!

Ja!! Jullie lezen het goed! Ik had haar een paar maanden geleden mijn Tissot gegeven die ik nooit meer om deed. Nu heb ik, zoals jullie op de foto’s hebben kunnen zien, een witte Aqua terra aangeschaft. Nu had ik een witte speedmaster, slechts een paar maanden oud, maar toen ik 'm kreeg vond ik 'm al snel toch iets te klein. Dus, ik had dus een nieuwe witte en ik eergisteravond naar mijn vrouw: ik verkoop de speedmaster, of jij moet 'm willen…
Nou zegt ze, maak t bandje maar eens een keer op maat. Dat was duss binnen 5 minuten gepiept :). Ik zeg dus: je moet 'm wel echt mooi vinden, zij zegt: laat 'm me maar eens proef draaien…2 dagen later: ik vind 'm echt kiks!! Dus, m’n vrouw is aan de Omega :smiley:
Nu wel maar hopen dat ik de andere bandjes ook niet moet inkorten :wink:

Wat voor bandjes heeft ze nog meer die ingekort moeten worden…:smiley:

Ik ben best handig hoor!

hans

hahahaha!!:smiley: Wist niet dat jij zóó handig was Hans…

Ik help gewoon graag andere mensen :smiley:

Daarover gesproken, wordt t niet weer eens tijd voor een herhaling van 8 feb dit jaar in het kasteeltje?

Ik zal het morgen met onze uitsmijter Krabong bespreken.

hans

Goeie! Ben benieuwd wat Mr.vintage Rolex ervan zegt :wink:

HIJ is nu helemaal ‘in Tudor’ :wink:

Leuk! Mijn vriendin vind het allemaal maar niks en heb onlangs een keer een baby-g aan haar kunnen slijten.

Verder vind ze nog een horloge mooi, maar is bang dat ze hem binnen een dag beschadigt… om eerlijk te zijn ik ook! :slight_smile:

hcptdg Schreef:

HIJ is nu helemaal ‘in Tudor’ :wink:

Vind ie deze wellicht leuk.:wink: [video]http://www.youtube.com/watch?v=6OxwyAP4ZKY[/video]

P.Huisman met Porsche worden sinds ( nou niet zo lang geleden i.i.g )
gesponsord door Tudor.

Zie je niet zo gauw, denk ik. Is van Spark-models.
Met een beetje zoeken moet ie nog te vinden zijn…

Mijn vriendin was ook niet van de horloges. Vond me maar gek als ik verlekkerd keek naar horlogeadvertenties, horlogebladen of weer eens een etalageruit aan het onderkwijlen was.

Totdat ik haar voor haar verjaardag een horloge gaf: ook een Omega, de speedmaster reduced (met parelmoeren wijzerplaat). Heel soms vergeet ze 'm nog wel eens om te doen en dan baalt ze de hele dag :slight_smile: Ze is nog niet zover dat ze een grote verzameling wil (gelukkig maar).

Mijn vrouw is helemaal into Swatch, al meer dan 20 jaar!

Proficiat met uhm… de overname! Leuke klok met lekker veel functies.

En wat betreft het formaat kan ik 't me goed voorstellen. Een jaar of 2 geleden was ik weer eens gaan kijken wat er op 't gebied van Speedmaster is (gebeurd). En de Prof/Moonwatch viel nog steeds niet mooi om m’n pols. En de Day-Date vond ik te klein. De Co-Axial automaat viel al wat beter, maar was weer te groot en ook flink aan de prijs.

Dus voorlopig nog niet.

van de week een heel goed gesprek met mijn vriendin gehad… ik wilde weleens iets voor haar kopen nl…

De volgende zinnen kwamen langs tegen het einde van het gesprek… : “leuk voor jou”, “ik geef er geen reet om” (excuses), “sommige hobby’s moet je lekker alleen doen”…

ik heb dus geen dure kostenpost :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

zoooooo herkenbaar :wink:

Mijn beste,

Wellicht ten overvloede, maar je hebt een vrouw uit duizenden.
Dus koester je vrouw:
begin bij haar linker pols, ga dan bovenlangs, links onderdoor, naar het midden,
neem dan even rust en ga daarna in rap tempo, via rechtsboven weer naar haar linker arm, om wederom bij haar linker pols het ultieme genot te ervaren!!::o::o::o

Orologio Signaturis Temporis.B)-