Ik heb net iets heel doms gedaan... of niet?

volgens mij heb je hier een hele goede koop aangedaan ! ik zie wel wat horloges die als ze een beetje in orde zijn de waarde al vertegenwoordigen. ik kijk uit naar foto’s als ze binnen zijn !

Zolang broer en zus niet in Nigeria wonen, zou ik nog vertrouwen hebben. (tu)

via paypal kun je ook claimen mocht er iets verkeerd gaan, de rekening van de verkoper wordt dan geblokkeerd.

paypal biedt gedegen bescherming, ik zou me geen zorgen maken

@chronome
Beetje te ruim genomen.
Er zit wel iets meer aan vast, zoals onder veel meer hier telezen is http://ebaywiki.jot.com/Articles/PayPal_dispute/claim_information_for_buyers1000000000001129

AI,AI,AI,AI Henrik,ik vind dit wel een heeeele grote gok maarja…dat is het hele leven ook dus…mocht het wel allemaal goed komen??? dan zitten er WEL een paar mooie stukken bij:)

Sucses!!!
gr dennis.

Het aantal Afrikaanse schakels in de deal met zuster, broer en verkoper was indrukwekkend en ik begon te vrezen, zeker nadat er wat vertragingen waren zoals “vergeten” te verzenden, op het formulier voor de koerier invullen dat ik in de U.K. woon enz maar vandaag stond daar dan echt de koerier en de inhoud is wat ik heb gekocht. Vooroordelen…?
Wel zijn er nog wat puntjes die niet in de omschrijving waren vermeld zoals dat de datumschijf van de Speedmaster helemaal blanco is door aanlopen op de plaat, het gevlekt zijn van de plaat van de Constellation met gouden plaat en het missen van een schroef en het kapot gedraaid zijn van een tweede schroef aan de achterkant van de kast van de blauwe vierkante Constellation. Maar voor de rest…
Ik denk niet dat mijn eigenlijke doel, het gratis hebben van de Speedmaster na het verkopen van de rest, gehaald gaat worden maar ik denk ook niet dat ik voor het geheel teveel heb betaald. Als ik alles zou verkopen kom ik denk ik net uit de kosten. Alleen was dat niet de bedoeling. Dus ik denk dat ik dit keer heb gegokt en verloren.

Ik zal binnenkort wat foto’s maken.

Henrik Schreef:

Het aantal Afrikaanse schakels in de deal met
zuster, broer en verkoper was indrukwekkend en ik
begon te vrezen, zeker nadat er wat vertragingen
waren zoals “vergeten” te verzenden, op het
formulier voor de koerier invullen dat ik in de
U.K. woon enz maar vandaag stond daar dan echt de
koerier en de inhoud is wat ik heb gekocht.
Vooroordelen…?
Wel zijn er nog wat puntjes die niet in de
omschrijving waren vermeld zoals dat de
datumschijf van de Speedmaster helemaal blanco is
door aanlopen op de plaat, het gevlekt zijn van de
plaat van de Constellation met gouden plaat en het
missen van een schroef en het kapot gedraaid zijn
van een tweede schroef aan de achterkant van de
kast van de blauwe vierkante Constellation. Maar
voor de rest…
Ik denk niet dat mijn eigenlijke doel, het gratis
hebben van de Speedmaster na het verkopen van de
rest, gehaald gaat worden maar ik denk ook niet
dat ik voor het geheel teveel heb betaald. Als ik
alles zou verkopen kom ik denk ik net uit de
kosten. Alleen was dat niet de bedoeling. Dus ik
denk dat ik dit keer heb gegokt en verloren.

Ik zal binnenkort wat foto’s maken.

een nieuwe datum schijf voor een 7750 moet geen probleem zijn toch ? en als die erin gezet moet worden kan het nooit een problem zijn om dat aanlopen te voorkomen. En de plaat van de constellation ff in de steradent oplossinng leggen…misschien nog helemaal niet zo’n gekke koop.

Hoezo gegokt en verloren?
Ik vind juist dat je gewonnen hebt.
Deels op expertise en deels op gevoel een lot Omega’s naar je toe gehaald.
Het beoordelen/opknappen en weer toevoegen aan je verzameling of gebruiken om een ander stuk te bemachtigen is toch de essentie van een hobby?
In ieder geval levert het voldoende gespreksstof op en genieten wij allemaal mee van jou gedurfde acties.
Veel succes met het vervolg van dit avontuur

Op afstand vind ik het moeilijk te beoordelen of je iets stoms hebt gedaan of niet. Maar één ding is zeker: het was een gewaagde actie!
Ik weet niet of ik dit op deze manier en voor dit bedrag zou durven. Denk 't niet.

Hoe dan ook, Henrik, ik hoop van harte dat je zowel qua verzameling als financieel aardig uit de bus komt. (tu)
Hou ons op de hoogte!!

Heb me er met mijn broertje over verbaasd… We zagen deze advertentie en moesten toch wel een paar keer slikken! Hoop dat je een beetje uit de kosten kunt komen!:slight_smile:
succes!

In de Steradent ?
Dat lijkt me zeer onverstandig… Volgens mij weken dan de letters en de markeringen eraf.
Of zit ik er helemaal naast ?
Sterker nog, ik kijk net nog eens naar het plaatje, en een gedeelte van de letters is er zelfs al af. Volgens mij hebben alle horloges waterschade gehad.

Bsas

Zijn er al discontinuiteiten?