Ik heb nu zeven horloges en vind het

Ik vegeet regelmatig een horloge om te doen,maar ben toch een liefhebber.
Ik hoef ze daarom niet perse te dragen (:smiley:

Ik draag het horloge heel de tijd behalve onder de douch en als ik ga slapen. Ik voel me ook niet goed als ik geen klok om heb. Net of je naakt over straat loopt. Horloge hoeft ook niet op tijd te lopen.

Wat zijn je zeven horloges dan? :slight_smile:

Ha,ha, heb het al een paar keer gehad dat ik een horloge met leren band droeg en deze verwisselde met een diver als ik mij ging douchenā€¦

Je gaat me toch niet vertellen dat je op je horloge kijkt om te zien hoe laat het is???:slight_smile:

H47 Schreef:

eigenlijk best lekker om niets te dragen valt me
op.
tijd vind je op een hoop plekken tegenwoordig.
ben ik de enige met dit probleem?
horloges heel leuk vinden maar ook regelmatig
niets dragen?

Ik had laatst mijn tissot Prc 50 titanium (ana-digi) om en keek een paar keer op mijn pols omdat ik dacht dat ik mijn horloge vergeten wasā€¦ Hoe ā€œgestoordā€ ben je dan? Misschien een praatgroepje beginnen?

mooieklokjes Schreef:

Wat zijn je zeven horloges dan? :slight_smile:

ā€œde zeven horlogesā€ :slight_smile:

Contadino Schreef:

Ha,ha, heb het al een paar keer gehad dat ik een
horloge met leren band droeg en deze verwisselde
met een diver als ik mij ging douchenā€¦

:slight_smile:

Ik heb altijd een horloge om. Zonder mis ik echt ietsā€¦beetje een gevoel als dat ik op mijn surfplank sta zonder zeilā€¦:smiley:

Trouwens, je Ecozilla met zwarte coating is erg fraai! (tu)

Ik wil altijd kunnen weten hoe laat het is en waar ik ben. Anders word ik ā€˜gekā€™ (of ben je dan gek?). Dus ik draag ook altijd een horloge.

Mijn horloge gaat alleen af onder de douche, in bed en heel soms tijdens het werk, als ik mijn arm ā€œvrijā€ moet hebben.
Kan hem verder niet missen :smiley:

Draag eigenlijk altijd een horloge, als ik ziek ben of een erg lamme zondag heb, wil ik nog wel eens ā€œblootā€ de dag door :wink: Het ziet er echter niet uit, want ik hou een lichte tint door de zon (je weet wel, dat ding van vorig jaar zomer?) dus heb een permanente witte streep op me pols.

Niet zo fraai :wink:

Ik zou ook die 7 horloges thuis laten.

Alleen onder de douche en met zwaar werk heb ik er geen om.
Door de week gaat er vaak een tweede mee d.w.z.Ć©Ć©n voor het praten en de andere voor in het werk.

Heb een kantoorbaan en draag graag horloge tijdens mijn kantooruren.
In weekeind draag ik mijn horloges weinig, omdat ik meer rondom het huis aan het werk ben. Dat is eens lekker om de handen ā€˜vrijā€™ te hebben.

Draag altijd een horloge. Hoe extreem dat kan gaan? http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,149850,196163

En het zijn tegenwoordig zelfs categorieƫn geworden, waarbinnen de horloges vallen :+

Heb op werk zelfs een werkhorloge klaarliggen mocht ik per ongeluk een horloge uit een ander categorie om hebben.

Ik doe mijn horloge meestal af als ik naar bed ga. Verder draag ik als ik thuis ben vaak geen horloge. Ik zit thuis regelmatig achter de computer, en vind typen met een horloge op minder prettig (en het voorkomt deskdiving krassen).

Ik draag dus regelmatig een hele dag geen horloge! Maar als ik naar buiten ga altijd :slight_smile:

Ik draag ook 24 uur per dag en watch ,en soms wissel ik wel voor werk en thuis.
Maar of ik altijd op mijn watch kijk voor het lezen van de tijd.
Niet echt vaker voor de kick van het horloge.

Heb ik ook. Als ik de deur uit ga heb ik meestal een horloge om, maar thuis soms helemaal niet.
Vooral als ik iets doe, zoals koken en afwassen enz. dan gaan ze altijd af.
Ook al zijn ze waterdicht.

Ik draag 24 uur per dag een horloge. 's nachts vrijwel altijd dezelfde, de Breitling Aerospace, lekker licht.