Ik heb nu zeven horloges en vind het

eigenlijk best lekker om niets te dragen valt me op.
tijd vind je op een hoop plekken tegenwoordig.
ben ik de enige met dit probleem?
horloges heel leuk vinden maar ook regelmatig niets dragen?

Vóór de gekte droeg ik altijd een horloge en deed het alleen 's nachts af.
Ik doe nu wel eens mijn horloge af, vooral 's avonds. Je gaat er waarschijnlijk gewoon bewuster om met het dragen van een horloge. En daarom valt het verkiezen om het even niet te dragen extra op ten opzichte van vroeger.

En misschien spelen zaken als kras-, stoot- en magneetvrees ook mee, dat je het horloge sneller afdoet.

Groet, Jurgen

Ik doe alleen 's nachts geen horloge om. Als ik geen horloge aan heb (heb ik eigenlijk nooit), dan heb ik telkens het gevoel dat ik iets mis aan mijn pols en wil je dan de tijd weten, kijk je naar je pols terwijl daar helemaal geen horloge aan zit :smiley:

Ik vergat toevallig vanochtend een horloge om te doen.
Toen ik de straat uitliep met m’n zoon in de kinderwagen om op visite te gaan, ben ik terug gelopen om een horloge te pakken boven.

Wat een afwijking haha…

gerrit82 Schreef:

Ik vergat toevallig vanochtend een horloge om te
doen.
Toen ik de straat uitliep met m’n zoon in de
kinderwagen om op visite te gaan, ben ik terug
gelopen om een horloge te pakken boven.

Wat een afwijking haha…

Hahaha!! Nou dat heb ik dus ook een keer gehad, ging zonder horloge om naar m’n werk, ben direct omgekeerd naar huis om snel 1 van m’n klokkies om te gaan doen.

Dus heb blijkbaar eenzelfde afwijking. :smiley:

Voel me naakt zonder horloge en keer zeker om als ik 's ochtends ben vergeten er een om te doen

leeuwentemmer Schreef:

Voel me naakt zonder horloge en keer zeker om als
ik 's ochtends ben vergeten er een om te doen

Hier hetzelfde :slight_smile:

leeuwentemmer Schreef:

Voel me naakt zonder horloge en keer zeker om als
ik 's ochtends ben vergeten er een om te doen

Ik ook

ecodrive Schreef:

leeuwentemmer Schreef:


Voel me naakt zonder horloge en keer zeker om
als
ik 's ochtends ben vergeten er een om te doen

Ik ook

Mijn beste,

Idem dito…

Voorts wissel ik dagelijks nog enkele keren van horloge!!
En dan is er niets leukers (nou ja bijna dan),
om voor je horloges te staan en een weloverwogen horloge-keus te maken.

Ik ga volgende week op vakantie.
Maar ik ben al een paar dagen bezig met de vraag: “welke horloges ik mee neem”.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Youri1995 Schreef:

… en wil je dan de tijd weten, kijk je naar je
pols terwijl daar helemaal geen horloge aan zit :smiley:

Ja precies :slight_smile:

Weet je wat ook zo’n ramp is. Als thuis of op je werk de klok op een andere plaats is opgehangen. Dan mis je hem echt de hele tijd :smiley: kan je nagaan hoevaak je naar die vaste plaatsen kijk.

gerrit82 Schreef:

Ik vergat toevallig vanochtend een horloge om te
doen.
Toen ik de straat uitliep met m’n zoon in de
kinderwagen om op visite te gaan, ben ik terug
gelopen om een horloge te pakken boven.

Wat een afwijking haha…

Ik moest vanmorgen ook terug met mijn zoon in de kinderwagen … hij is 18 en vond het belachelijk en wilde zelf lopen deze keer :slight_smile: :slight_smile:
sorry flauw grapje.

Nee heb ik echt nooit last van gaat geen dag voorbij zonder horloge om, of ik moet de griep hebben dan kan het voorkomen dat ik niks om heb :slight_smile:

Zodra ik thuis ben gaan horloges af. De tijd is overal om mij heen en het scheelt inderdaad risico op beschadigingen. Buiten de deur wel altijd horloge om.

Buiten de deur heb je toch veel meer kans op schade dan thuis, je weet na een poosje toch wel waar je meubels staan?

Ben ook minder moeilijk aan het worden, het is een horloge en als ik hem niet kan dragen omdat ik uit moet kijken voor een krasje dan vind ik mezelf gewoon zielig, dus ik draag ze gewoon overal, behalve als ik echt rare dingen ga doen maar doe weinig raars als bunjee jumpen ofzo, dus ik draag ze gewoon altijd, soms ook als ik slaap.

Ik blijf ook nooit lang zonder horloge. Is juist mijn vaste ritueel, na het opstaan een horloge uitzoeken en op tijd zetten.

Dit probleem heb ik niet, ik ben dan ook een “echte” liefhebber :wink:

Ik heb alleen maar vintage horloges(bulova 7 stuks) en het enigste wat ik wel eens mis is de datum op sommige daarvan.

Zonder horloge voel ik me als een cowboy zonder revolver…B)-

Ik ga nooit zonder horloge om de deur uit maar als ik thuis kom gaat deze vrijwel meteen af.

En op mijn werk heb ik het Windows klokje op de taakbalk verwijderd, zodat ik lekker nog vaker naar mijn horloge kijken kan.