Ik heb ook een rep

het horloge ziet er goed uit, veel plezier ermee.

Ik snap niet wat je hiermee bedoeld?

Anders lees het verhaal van Ruud nog maar een keertje, die kan het beter verwoorden!

Nog wat meer info over dit horloge…

http://www.rockxwatch.com/eng/deep.html

Wat mensen ervan zeggen…ik ben er blij mee.
Als je dit model laat zien aan Pam liefhebbers dan kan je alles verwachten.
Ik heb het hele verhaal is goed gelezen Ruud maar ik denk dat jouw verhaal een sterk geromantiseerd iets is.
Die man die jij opvoert voor wie heeft hij gewerkt,wie is dat?
Heb jij een url/link of ziets?

Ik denk dat beide partijen het verhaal zoveel mogelijk voor hun eigen parochie schrijven. Je komt er niet uit. Dat meneer Sato echter door de rechter is gesommeerd te stoppen zegt mij wel wat. Maar zoals je zelf heel verstandig opmerkt, "Wat mensen ervan zeggen…ik ben er blij mee. is toch het belangrijkste?

De website van Ferretti is http://www.ferrettiwatches.com/menu-UK.htm . Zoals ik al zei, hij is een gerespecteerd verzamelaar van militaire horloge’s, niet alleen Panerai maar ook Rolex, Omega en anderen. Probleem in het hele welles/nietus verhaal blijft het feit dat heel veel informatie valt onder het militaire geheim, en dus niet opgehelderd zal worden.

Een aanvullend stukje historie: Panerai is begonnen als instrumentmaker, en is in opdracht van de Italiaanse marine instrumenten gaan maken als dieptemeters, compassen, en richtaparatuur. Toen er bij het leger behoefte ontstond aan duikhorloge’s is men logischerwijs ook bij Panerai terrecht gekomen, mede omdat die inmiddels een horloge-winkel had geopend en onderandere dealer was van Rolex. Dit verklaart ook het gebruik van Rolex onderdelen in de eerste Panerai’s.

Overigens won Panerai de rechtzaak vanwege het patent op de kroonbeschermer, aan het gebruik van de naam kon helaas niets gedaan worden.

Hoe dan ook, geniet van je aankoop, en draag hem in goede gezondheid.

Ruud

dank je Ruud.
Zeer sportief van je. :slight_smile:
Ik ga het is rustig lezen.
Dragen doe ik hem niet , ik weet het dat klinkt raar.
Ik heb hem enkel gekocht omdat het een beruchte “fake” is.
Ik geef geen adres of wat dan ook waar je zoiets kan kopen.
Daar werk ik niet aan mee, punt!

Laatste opmerking over deze getoonde klok.
Die is absoluut NIET te krijgen op e bay of waar dan ook.
Degene die je daar ziet zijn niet de RXW’s van Sato met de specs die ik beschreef.
Geen saffier en geen echt Zwitsers Eta oa.
Alleen de box komt van Sato.
Het kan nog erger, je denkt een RXW van Sato te krijgen maar je ontvangt een schitterende rep uit China.
Geloof me die ziet er echt niet uit.
Ook zijn de gevraagde prijzen waanzinnig.
Ga niet mailen naar Sato (Japan) want alle mailadressen die je ziet zijn niet aktueel.
Mocht je een beetje geluk hebben dan zal het je nog niet lukken want niemand spreekt daar Engels alleen maar Japans.
Tevens werkt de fabriek van Sato hier niet meer aan mee.
Je MOET echt weten waar je moet zijn zo niet dan vraag je erom om besodermieterd te worden.

Zo’n mooi/bijzonder horloge weten te kopen en dan geen polstijd dat vind ik nou zonde! :S

Ik zou hem gewoon dragen. Beetje vreemd dat je zegt dat hij nergens te krijgen is, hoe kom jij er dan aan ?!

mooie klok , en veel tekst om te lezen…

vooral dat uitgesneden wijzerblad is wat ik ook altijd het mooiste vind aan de panerai’s.
veel plezier ermee en ik zou hem gewoon dragen , beter over 20 jaar versleten dan dat hij er nog als nieuw uit ziet

mvrgr joost

Hartelijk gefeliciteert met je nieuwe aanwinst!!
En wat het model betreft!..erg mooi… ben toch wel benieuwd wat zo een moet kosten…250 euro?

Veel draag plezier.

Roger

Mooi klokkie, ziet er ook verzorgd uit met die Xtra banden en gereedschap.
Veel draagplezier.

Groet Peter