Is goed. Je weet me wonen he
Yep!
En zal al maar Dibs roepe just in case
Klaar is Kees!!!
Dag @Lous,
Het is allemaal nogal smaak afhankelijk natuurlijk.
Ik zou voor slimline gaan en draag bij een strak pak met overhemdboorden die weinig ruimte hebben geaag een Scandinavisch design. Opvallend en gewoon degelijk hoor.
Ik heb zelf een paar mooi skagen klokjes gescoord of danish design.
Of kijk eens in koopdeal draadjes. Uitverkoop bij je juwelier helpt enorm!
Succes!
Ik zou inderdaad ook kijken naar Oriënt, Seiko of eventueel citizen.
Voor bij een pak zou ik (bijna) altijd voor leer gaan, maar hij zal niet altijd in pak lopen natuurlijk. Ik zou even kijken bij deze Seiko bijvoorbeeld (wel iets duurder), maar dan kan hij de stalen band wisselen voor een mooi leer bandje voor doordeweeks, en de stalen band in het weekend bijvoorbeeld.
Dat kleine diameters alleen geschikt zijn voor onder een pak is naar mijn mening een ouderwetse opvatting. Deze Kienzle is met zijn 42 mm aan de grote kant, maar draagt kleiner vanwege de 8mm dikte.
Voor 149,- heb je bij bensontrade dit mooie horloge van Duitse makelij met een Zwitsers Ronda uurwerk.
Voor dat geld is dit een hele mooie keuze. Ik zou het wel weten als ik Lous was!
Oei, lastig !
Succes in elk geval.
Oh nee, absoluut dat ik dat niet zo hard bedoel. Draag zelf een SNK809 dagelijks. Prachtig maar zakelijk kan het mooier. Ik vind het persoonlijk erg moeilijk om in te schatten wat hier precies te context is en had misschien het anders aan moeten pakken. Ik was dit van mening op basis van de vraag. Onhandig geformuleerd
Absoluut niet zo bedoeld. Meer als in op een heel bijzonder once in a lifetime moment. (Hoewel iedere verjaardag is dat in principe natuurlijk ook.)
Ik heb deze mooie duiker te koop staan dus wie weet…
Succes met de zoektocht
Hehe, ik snap het. Zelf ook wel eens last van dat het harder overkomt dan dat de bedoeling was .
Maar inderdaad, iets meer specifieke wensen/eisen/ideeën vanuit TS waren welkom geweest. Kan er meer gericht advies gegeven worden.
Staat ook nog een mooie roamer voor niet veel in het blauw (niet van mij):
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-roamer-stalen-36-mm-quartz-dress-watch-wit/337186/3