Ik ben opzoek naar een mooie horloge van goede kwaliteit!
Voor de verjaardag van mijn vriend ben ik op zoek naar nette zakelijke horloge wat goed past bij een pak. Ik heb al een aantal horloge’s gezien en elke keer via deze website de reviews gelezen. Maar ik kan niet elke keer de juiste vinden. Ik vroeg mij af jullie misschien nog ideeën hadden.
Mijn budget is max €150
Zo niet dan kan voor 150 best een knap quartz horloge worden gevonden.
Zo wel dan zou ik het horloge verplaatsen naar huwelijkscadeau. (Als dat nog niet het geval is) en dan toch wel echt een behoorlijk budget aan te leggen.
€ 18,- er bij en je hebt dit prachtige horloge. Zie je niet elke dag, Swiss made en saffier glas.
In mijn ogen zeer veel horloge voor je geld. Zelf ook al een aantal jaar tot volle tevredenheid een Mondaine.
Waarom? Kan je als liefhebber niet genieten van horloges uit een lagere prijsklasse? Of ben je pas een “echte” liefhebber wanneer het enkele 1.000-en €’s kost? En vanaf welke prijs mag ik mij dan een “echte” liefhebber noemen? Misschien moet iemand wel lang sparen om die € 150,- bij elkaar te krijgen.
Eén van mijn meest dierbare horloges is een Pulsar die ergens rond de FL.200,- gekost heeft en mij cadeau gedaan is.
Even niet wetende wat hierin zijn stijl is m.b.t. kleding, voorkeuren enz.
Ga ik eruit dat de wens is een nette en “luxueuze” uitstraling wat ten alle tijden netjes en representatief is voor werk en ook eventueel in de vrijetijd gedragen kan worden.
met een bedrag van 150,- nieuw zal het al snel een Quartz horloge worden.
Ik zou niet voor een te groot (>40 millimeter) of duiker (ring met getallen die je kunt draaien) gaan.
Laat je vriend eens hiernaar kijken en aangeven wat hij wel / niet mooi vindt. Dit geeft je wat richting in de zoektocht. Ik sluit mij aan bij het Orient Bambino advies.