Gisteren hebben we de Longines en de Frederique Constant besteld, alleen de Meistersinger kreeg ik niet uit mijn hoofd. Vandaag ga ik de juwelier teleurstellen. Maar ja hij mag de Longines leveren.
Na overleg toch besloten om voor de Meistersinger(zilver) te gaan. Volgende week moet deze binnen komen. Ben erg benieuwd.
Deze band komt later, levertijd rond de 5 maanden. Kan ik nog even sparen.
Gisteren hebben we de Longines en de Frederique
Constant besteld, alleen de Meistersinger kreeg ik
niet uit mijn hoofd. Vandaag ga ik de juwelier
teleurstellen. Maar ja hij mag de Longines
leveren. http://i458.photobucket.com/albums/qq306/jhopstake
n/L5_655_4_16_6.jpg
Na overleg toch besloten om voor de
Meistersinger(zilver) te gaan. Volgende week moet
deze binnen komen. Ben erg benieuwd.
Nee idd geen Frederique. Mijn vrouw krijgt de Longines. De Meistersinger Perigraph komt waarschijnlijk aankomende week binnen bij Willem vd Berg. Het wordt de Perigraph en anders de No3. Wijzerplaat zilver.
Een perfecte keus,die Meistersinger Perigraph, ook de stalen band is zeer mooi, ik weet niet of je de band al in je handen gehad hebt, maar het is een staaltje van perfectie, merk je wel aan de prijs.
Ik heb zelf de Granmatik en op de website van hun kon je je reactie invullen over je Meistersinger.
Kreeg naderhand een mooie brief terug en stuurde hierop het antwoord of ik brutaal en hebberig was als ik om zo een houten standaard vroeg waarop je het horloge kon plaatsen.
Die Mevrouw antwoorde dat ik dat was en kreeg toch mijn MS standaard gestuurd.
groetjes
Jack
ik kan niet wachten totdat hij belt om te zeggen dat hij het horloge binnen heeft. Ik heb ze altijd mooi gevonden, alleen 1 tip ga niet naar binnen en pas hem om je pols want je bent verkocht.
Heb toevallig deze week ook geïnformeerd bij mijn AD, hij sprak over mei 2010! als eerste leverdatum. Geduld Jeronimo dat is alles wat ons rest op dit moment.
Net de Perigraph gezien maar is toch te druk, heb nu de No 3(automatic 43mm) besteld. Ik hoop dat hij volgende week binnen is. Zodra hij binnen is zal ik foto’s plaatsen.