Ik kan niet kiezen! Help

De onderste (zelf als het een kinetic is). Lekker robuust, weinig poespas.

onderste;)(tu) bovenste:S(td)

De BFK! en dan weer modden :wink:

… maar ik ben bevooroordeeld :smiley:

onderste 100% zeker :smiley:

Mmmm gisteren was ik nog overtuigd dat ik de onderste zou nemen. Deze is echter wel duurder. De dollar begint ook nog eens stevig te stijgen. Nou ja ik hoop dit weekend nog wat te verkopen en dan zie ik maandag wel wat de dollar doet. Het is af en toe net speculeren. :wink:

waarom geen blijvertje scoren? Beiden hebben, in andere vorm al eens van eigenaar gewisseld! Heb je al eens naar Boschett of Benarus gekeken bv. Veel duiker voor goede prijs of Halios mét seiko 6r15 uurwerk. Óf je laat een Steinhart pvd-en?

hharry Schreef:

waarom geen blijvertje scoren? Beiden hebben, in
andere vorm al eens van eigenaar gewisseld! Heb je
al eens naar Boschett of Benarus gekeken bv. Veel
duiker voor goede prijs of Halios mét seiko 6r15
uurwerk. Óf je laat een Steinhart pvd-en?

Die Seiko Kinetic heb ik toen doorverkocht maar had ik eigenlijk liever gehouden. Ik was er wel van onder de indruk. De PVD versie ligt nog net even boven mijn budget en als de dollar zo doorstijgt koop ik even helemaal niets. Ik hoop dus even snel geld te genereren. Mijn Steinhart ben ik zeer tevreden over en wil ik niet gaan modden. Ik ga wel even naar Boschett en Benarus kijken dat kan nooit kwaad. :wink:

De onderste.(tu)

Ik heb toch de onderste genomen. Kwalitatief toch iets mooier afgewerkt en lekker strak.

Proficiat!

gefeliciteerd dreski goeie keuze.(tu)
ik vind de andere een beetje een kermisklokje om te zien.:sunglasses:

Wat mij betreft een goede keus!!

Zal waarschijnlijk nog even duren voordat die er is, maar zeker het wachten waard.

Hier nog een plaatje voor je om van te genieten:

de beste keus :wink: (tu)