Beste forumleden,
Momenteel ben ik in het bezit van een normale Submariner. Naast dit model wil ik een 2e sub aanschaffen.
Graag verneem ik wat jullie vinden van de:
116613LN en de 116613LB
Het is een lastige keuze…
Groeten Niek,
Beste forumleden,
Momenteel ben ik in het bezit van een normale Submariner. Naast dit model wil ik een 2e sub aanschaffen.
Graag verneem ik wat jullie vinden van de:
116613LN en de 116613LB
Het is een lastige keuze…
Groeten Niek,
Ik zou voor het tweede gaan als ik dan toch moet kiezen, momenteel is blauw wat de mode maar ik weet niet of dat lang gaat duren
Overigens zou ik zelf nooit een tweede Sub kopen, er zijn nog zoveel andere merken die de moeite waard zijn !
Blauw past bij jou!
Als je nu de standaard zwarte Sub hebt zou ik voor “der Clown” gaan
Blauw is veel mooier naast de LN.
Ik vind de blauwe echt heel vet!
Niks voor mijzelf maar voor een ander lijkt het mij echt een topklok.
Ik zou voor blauw gaan , maar dan zonder goud!
Hi Guys,
Ik heb de 114060 Submariner. Erg clean met een fraaie symmetrie, maar ik mis soms de datumfunctionaliteit.
Hierdoor heb ik het id om de stalen sub te gaan gebruiken als allrounder en de two tone voor nette omstandigheden.
Persoonlijk spreekt de blauwe 116613LB me iets meer aan, maar wellicht is het een opvlieging?
Ik vind de LB een absolute klassieker en absoluut niet modegebonden…
Zou mijn keuze zijn uit deze twee.
Zonder enige twijfel de LB. Zeker als je al een zwarte sub hebt!
Absoluut de LB. Maar voor nette omstandigheden??? Dan kan je beter een dj of dd zoeken imho
LB! De gouden tekst vind ik veel mooier dan de witte tekst op de LN
Blauw,blauw,blauw ,maar zonder goud
blauw en goud is mij veels te veel blingbling en fout. Maar dat is persoonlijk.
De zwarte zou ik dus kiezen…
Blauw! Oude versie ook mooi, zeker als je hem als net wilt dragen want is wat minder bling.
De blauwe met goud is een invicta rip-off. Zwart
Eens.
Maar naast een sub zou ik eerder een GMT oid kopen.
Wellicht een 16613LB? Vind ik chiquer…
De blauwe met witgoud ipv two tone is veel mooier! Maar idd eens dat nog een zwarte sub te saai is, dan kun je beter voor een heel ander model gaan in two tone met zwarte bezel als je specifiek dat mooi vindt.
Ik zou overigens goed nadenken of je gezien wilt worden met een opvallende gouden rolex, heeft nogal een air van patserigheid om zich heen hangen, en niet geheel onterecht denk ik. De witgouden heeft als voordeel dat hij subtieler is, en daarom is hij wat mij betreft ook veel mooier.
De keuze is reuze. De witgouden sub is ook erg prijzig. Goud is wel erg opvallend. Stiekem is dat ook best leuk om eens om de pols te hebben nietwaar?
Misschien toch maar een Hulkie doen.