Henrik, daar zeg je zoiets, een automaat is na 2 dagen “leeg”. en da’s dan weer te onhandig voor het vrouwvolk… zucht.
Ja, je moet natuurlijk uitkijken als je gaat generaliseren want we hebben hier natuurlijk ook vrouwelijke leden, maar over het algemeen hebben vrouwen minder met techniek en meer met esthetiek. Het horloge moet eigenlijk vooral mooi zijn en op tijd lopen, ook na een week niet gedragen te zijn geweest. Maar ik denk dat veel mannen die geen horloge-tik hebben dat trouwens ook vinden.
Mijn vrouw laat ook rustig de datum verkeerd staan als de voorgaande maand minder dan 31 dagen had. Die “lastige” geschroefde kroon, daar kan ze niets mee. Dus als het verschil een paar dagen is geworden grijp ik in 
Henrik Schreef:
Ja, je moet natuurlijk uitkijken als je gaat
generaliseren want we hebben hier natuurlijk ook
vrouwelijke leden,
mijn excuses voor eventuele vrouwen alhier die dan gelukkig wel getikt zijn 
Henrik Schreef:
Mijn vrouw laat ook rustig de datum verkeerd staan
als de voorgaande maand minder dan 31 dagen had.
Die “lastige” geschroefde kroon, daar kan ze niets
mee. Dus als het verschil een paar dagen is
geworden grijp ik in
Hééél herkenbaar. Mijn vrouw verzet die datum echt niet. Af en toe irriteer ik me eraan en doe het dan maar voor haar. In haar ogen kost dit teveel tijd…, terwijl ze wel een uur voor de spiegel kan staan (
Binnen!
het is de damesversie. maar het valt een beetje tegen, horloge ziet er duf uit omdat het verwaarloosd is. moeilijk om daar nu doorheen te kijken
maar na een grondige poetsbeurt zal dat wel anders zijn, er zal vast een beauty onder de vuiligheid vandaan komen!
en om te oefenen ga ik eens lekker de andere 6 uit het lot uit elkaar schroeven, heb ik er ook nog lol van