Ik zit al sinds 25 november op 1 te wachten. Heb
net een paypal-geschil geopend.
wacht je op hetzelfde type bedoel je?
deze komt uit Israel, er kan nog van alles mis gaan en het is pas ok als ik 'm daadwerkelijk in handen heb. (als die postzak maar niet opgeblazen wordt in al die toestanden daar.)
Dit soort lots zijn altijd leuk. Door de lage prijs (omdat weinigen een risico durven nemen). Als je gok goed uitpakt ben je spekkoper en erg tevreden met jezelf. Als het allemaal rotzooi blijkt (slechte plaat, verroest uurwerk of zelfs helemaal niet wat je dacht) is het balen. Maar gelukkig is de prijs er naar
Stony Schreef:
. (als die postzak maar niet opgeblazen
wordt in al die toestanden daar.)
't zit in een doosje en het tikt !
De kans is groot dat er eerst een explosievenopruimingsdienst aan te pas komt.
Ik hoop het beste voor je.
Ben benieuwd wanneer en in welke staat het binnenkomt.
Hoor dat graag van je.
ik heb al eerder 2 pakketten met horloges uit israel ontvangen zonder problemen. die zijn dus echt wel door de scanner geweest. maar de israeliers doen dat met alles, het veiligheidsrisico is daar nogal wat groter…
stel je voor dat de verzender er nog wat rolletjes topdrop bijdoet en wat los elektriciteitssnoer…
Die met die vierkante kast is ook een Seiko.
Is een dameshorloge,heb zo’n zelfde in de jaren 70 nieuw gekocht voor mijn meisje.
En ja ik heb ze allebei nog:)
Ik geloof dat er meerdere Seiko’s tussen zitten
toch? Behalve dan die met die vierkante kast die
je bedoeld.
yep, 7 seikos. allemaal kapot, vrij vertaald naar de verkoper: “ze deden het niet na schudden”.
hij mailde later dat hij er nog 2 kapotte seiko’s bij zou duwen, dat paste nog binnen het posttarief :). leuk, nog nooit meegemaakt.
Die met die vierkante kast is ook een Seiko.
Is een dameshorloge,heb zo’n zelfde in de jaren 70
nieuw gekocht voor mijn meisje.
En ja ik heb ze allebei nog:)
ik kan de kroon niet zien, qua verhouding zou het wel eens de damesversie kunnen zijn.
dan heeft mijn vrouw geluk, want die vind’m ook schitterend!
Paar maanden geleden heb ik meegemaakt dat ik bij een aankoop va een defecte Seiko chronograaf een donor kreeg meegestuurd.
Zie de link voor wat er van geworden is.
Mijn vrouwlief heeft een oranje monster, een SND295, een oranje Breil (van voor mijn Seiko-infectie), een groen-gele Seiko duiker (damesmaatje).
En van zichzelf een aantal Diesels en ander quarts-spul…
Ik geef mijn vrouw regelmatig een horloge (uit lots of als het toch wat kleiner blijkt dan ik dacht)). En daar zitten echt dingen bij waar ik zelf, als ze een herenafmeting zouden hebben, erg blij mee zou zijn. Bijvoorbeeld een mechanische duiker van Heuer (28 mm), een paar prachtige Nivada’s, Seiko en nog wat spul. Allemaal mechanisch.
Maar ze draagt ze niet of hooguit een paar dagen. Dan gaat haar Breitling weer om. Die heeft ze ook van mij maar die heeft niet zo’n lastig mechanisch uurwerk wat je steeds moet opwinden en de tijd moet bijstellen