Ik zit al een aantal weken met een horloge in mijn hoofd. Je kent het wel je hebt weer eens wat internetpaginas afgezocht, reviews gelezen en kwijlende youtubefilmpjes gezien. Ik kan mijn ogen maar niet afhouden van de Orient Chicane. Met zijn heerlijke maat van 38mm zonder kroon en 20mm lugs is dit een ideale beater voor me.
Wanneer ik eenmaal gefixeerd ben op een bepaald model moet ik altijd de afweging maken welke uitvoering ik zal kiezen. Toen ik verzot werd op de AMW320 van Casio had ik ook eenzelfde probleem wat resulteerde in het aankopen van alle 4 de uitvoeringen waar ik nog geen spijt van heb overigens.
Nu breek ik mijn hoofd al een week over welke kleur Chicane ik zou moeten kiezen wanneer ik genoeg bij elkaar geschraapt heb. Hij moet op staal want ik heb genoeg leren bandjes liggen. In eerste instantie wilde ik voor veilig zwart gaan maar er is ook een hele mooie donker rode verkrijgbaar.
Blauw heb ik even geschrapt omdat ik reeds een Blue Ray heb.
Ik heb al een duiker met rode wijzerplaat dus mijn voorkeur ging uiteindelijk naar zwart.
Na een paar dagen ging ik weer een beetje surfen en begon ik toch weer wat voor wit te voelen. Het lijkt wel of de indexen daar nog dikker op liggen.
Ik zit nu op een punt dat ik het echt niet meer weet. Gelukkig ook maar want ik heb nog geen budget bij elkaar. Hebben jullie een idee welke het mooiste is? Hieronder nog een overzicht van mijn analoge kistje.

De gouden g-shock verhuist naar de G-Shock afdeling als de Chicane is aangeschaft. Mijn prs516 is ook al donker…misschien toch maar wit of toch rood? HELP!!!