Ik kan op vakantie! Mijn horloge is er klaar voor! (Met dank aan Rob)

Vorig jaar begaf mijn oude trouwe Pulsar quartz het tijdens mijn vakantie: er zat een klein meertje achter het glas… Toch bleef dit horloge gewoon doorlopen.
Tijdens een Rikketik heb ik bij Rob een vervangend horloge gekocht: de Seiko Atlas. Groot, stevig en niet te duur. Toch had ik mijn twijfels bij de doelmatigheid van de stalen band tijdens het gebruik op het strand etc. Eerst heb ik de band vervangen door een zulu, maar die bleek in de praktijk te lang nat te blijven, wat hoogst irritant is.

Afgelopen week heb ik de knoop doorgehakt en een 22mm Seiko ‘flat vent’ rubber band bij Rob gekocht. Zie hieronder het resultaat. Het is geen verrassende combi, of iets dat op een andere manier erg opvalt. Misschien is dat ook juist wel het goede: deze combi is in mijn ogen gewoon goed en kan mooi mee op vakantie!

Menno

Mooie combi. Fijne vakantie :wink:

Inderdaad een mooie combi. En met een flat-vent ga je altijd goed, weet ik uit ervaring! (tu)
Geniet van je vakantie! (en uiteraard van je horloge ;))

Staat hem erg goed!

Nice!!!

El penumbra Schreef:

Nice!!!

Mijn beste,

Nice………………………….

Nice, is inderdaad een aantrekkelijke plaats om op vakantie naar toe te gaan.:D:D:D

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mooi, ben ook een fan van de flat-vent band, dankzij Pauls 6309-7290 (mijn eerste Seiko !) die op een flat vent zat…
Groeten
Broes

Droogt lekker snel op en met die ring zul je ook niet verdwalen op vakantie! Geniet ervan… je vakantie EN horloge natuurlijk!

(tu)