Sinds een maandje ben ik de blije bezitter van deze Zeno chrono. Hij had oorspronkelijk een bijbehorend bandje met hetzelfde glasvezelmotief als de wijzerplaat, maar dat was al behoorlijk versleten en bovendien vond ik het niet echt mooi.
Ik heb deze band erbij gekocht. Zwart hertenleer, fijne soepele band, maar helemaal tevreden ben ik nog niet.
Momenteel draag ik hem (sinds het zweterige weekend) even op siliconen, zie de foto.
Maar ik kom er dus niet uit. Jullie advies is gevraagd: waar zouden jullie dit horloge op dragen? Zwart of toch bruin? Vintage, dressy, ralley?
Help!
Is natuurlijk een kwestie van smaak, maar persoonlijk zou ik voor Zwart, Dressy gaan. Bruin lijkt me niet mooi bij een horloge met zoveel zwart. Zwart, Rally ziet denk ik ook prachtig uit.
Jazeker, bedankt, ik heb ook al een paar Hirsch banden, maar de keuze is nogal groot. Daarom was ik benieuwd naar jullie tips als begin voor een nauwere selectie.
Een ietwat donkere khaki olijfgroene canvas.
Sowieso een canvas.
Kijk ook eens even naar de camo en postzakken banden van DStrap maar of dit helemaal samengaat met het glanzende zwart van het horloge twijfel ik nog over.
De tip die @anon50762135EV je kan meegeven: Kun je geen bandje vinden wat naar je zin hebt? Gewoon het horloge in de verkoop en zoeken naar een ander horloge!
Hier nog een voorstander van bruin op zwart. Een niet-al-te-donker-bruine rally strap lijkt me erg mooi (of zoals Ko zegt, misschien zelfs cognac). En ook de olijf of military canvas (two piece) vind ik een goed plan. Staat erg strak op mijn zwarte DLC Nixon.
We kunnen discussiëren over wat we van het horloge vinden, maar het gaat me even om de kleurencombinatie