Ik kon het niet laten

… na héél véél horloges om de pols te hebben gehad, ben ik nooit écht gegrepen door een specifiek horloge. Vaak schitterend maar dan te klein (dikke, brede polsen), de 44mm leken allemaal op Panerai’s en de 47mm Zeno’s hadden mijns inziens toch te weinig uitstraling (met als gevolg dat ik bijna alle 47mm Zeno’s heb om flink af te kunnen wisselen.
De laatste tijd constateerde ik dat de 53mm U-Boat mij toch wel erg goed beviel (dank aan Kreuzen1) maar ja, een quarts…
Ook de Seiko’s, de Uhr-Kraft en alle andere aanwinsten zijn geweldig om naar te kijken maar dragen… ho maar!
Nu toch de knoop doorgehakt en een horloge gekocht voor dagelijks gebruik;

Een 53mm U-Boat Automatico (ETA 2824) met zwarte plaat en bruine band.

Welbeschouwd mijn belachelijkste aankoop totnu (prijs-kwaliteit) maar volgens mij ga ik er erg blij mee worden!
Jur

Hoi Jur,

Gefeliciteerd met je aanschaf! Waar het om gaat is dat het jou staat en bevalt. Dat heeft niets met prijs/kwaliteit te maken toch? Als het daarom ging droegen we alleen nog Alpha’s :smiley:

En nu…Foto’s! Al moet je hier een speciale groothoek voor hebben, met zijn 53 mm’s, toch? :wink:

Groeten,

Martin

Hij komt morgen pas binnen (ik koop alles op het web) maar er zullen zeker foto’s komen… GROTE foto’s!
Jur

Mijn beste Martrin,

”Rem acu tetigisti”
(je slaat de spijker op z’n kop)

En voor de vroege vogels onder ons; “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :wink:

Orologio Signaturis Temporis