Ik liep in een Belgisch winkelcentrum en was spontaan verliefd, ik kon m niet laten liggen.
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen …
de Verdeling van de schroeven op de Bezel is wel lekker eigenwijs… hou ik wel van…
Mooie mix van Genta invloeden; kruising van een AP Royal Oak en een IWC Ingenieur (tu)
Chique chrono (tu)
Proficiat!
Mooi horloge, heel veel succes ermee:~
Mooie chique uitstraling!
sharkbyte Schreef:
Mooie mix van Genta invloeden; kruising van een AP
Royal Oak en een IWC Ingenieur (tu)
+1
proficiat!
En hoe voelt dat nou, om je jaguar niet in de garage of carport, maar op je nachtkastje te parkeren?
Gefeliciteerd met een mooie aanwinst!
sorry voor de oude koe uit de sloot,
maar ik zag dat Jaguar “Swiss Made” is
dus ik neem aan dat het wel fatsoenlijke kwaliteit is ?
iemand ervaring met andere modelletjes en m.n. de lume ?
(tu)enne hij lijkt me prettig klein. 40/42 mm?
Gerald genta- Look
Kan ik me best voorstellen dat je deze meenam. Gefeliciteerd!
Carpe tempus Schreef:
sorry voor de oude koe uit de sloot,
maar ik zag dat Jaguar “Swiss Made” is
dus ik neem aan dat het wel fatsoenlijke kwaliteit
is ?
iemand ervaring met andere modelletjes en m.n. de
lume ?
( grappig dat er felicitaties komen en er niet op je vraag wordt gereageerd.
Swiss Made stond vroeger synoniem aan Zwitserse precisie, kwaliteit en vakmanschap. Maar tegenwoordig wordt een hoop elders vervaardigd en zijn er zoveel spelers op de markt dat de ene Swiss Made niet de andere is.
Daarnaast betekent Swiss Made ook niet gelijk dat het een duur en ingewikkeld uurwerk heeft. Je ziet ook dat sommige merken en een relatief goedkoop Rhonda quartz in gooien, veel bling erop en een adviesprijs van een paar duizend aan hangen, om em in de aanbieding te zetten voor een paar honderd.
Ik heb echter geen ervaring met het merk, dus hoop dat andere leden je op dit gebied wat meer kunnen vertellen.
tja… dat hoopte ik ook
voordat ik aan die ouwe koe begon te trekken
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over het merk. Er zit inderdaad een quarz uurwerk in dit horloge maar dat stoort me absoluut niet. Het horloge is fantastisch afgewerkt, zelfs beter als verschillende dure merken. Ook kan het zeker tegen een stootje en krijg je levenslang gratis batterijen. Ik ben zeer blij met mijn jaguar horloge en heb er absoluut geen spijt van dat ik het bij mijn collectie heb toegevoegd. Ook vrienden en kennissen zijn bijzonder verbaasd over hoe mooi het horloge is afgewerkt en ik zal in de toekomst zeker nog een jaguar horloge in mijn collectie verwelkomen. Jaguar is trouwens onderdeel van de Festina group. Vind je Jaguar horloges mooi, de prijs kwaliteitsverhouding is geweldig.