Vorige week veel gelezen in het forum over de rikketik. De een wat positiever dan de ander, maar dat lijkt me logisch.
Dus gister met zwager die ook al een horlogevirus begint te krijgen naar de beurs.
Groter dan ik had verwacht, maar ook drukker dan ik had gedacht.
Het eerste half uur liep ik met een brandende portemonee in het rond op jacht naar…
Daarna begonnen m’n hersens ook weer te functioneren en ging ik wat gerichter op zoek naar "mijn’mooie Omega uit de vijftiger jaren. En dat is me toch niet meegevallen.
Bij sommige verkoper kwam er een glazige blik in hun ogen als ik wat verdere datails wilde weten over het horloge. Anderen waren bijzonder mededeelzaam maar was de prijs hoger dan mijn brandende portemonee kon verdragen. Helaas.
WEat ik jammer vind is dat inderdaad medeforum gebruikers niet herkenbaar zijn. ook niet de mensen met een stand op de beurs.
Bij sommigen had ik wel een idee van dat zou…
Wellicht toch maar badges gaan dragen volgende keer.
Iki las ook dat er weer horloges gesltolen zijn. Heel klote voor Rob dat er ook dat soort mensen rondlopen.
Maar ja, het alternatief is achter tralies, lijkt me ook niks.
En voor mij rest de jacht op "mijn’Omega. Heerlijk.
Het klinkt zo raar voor sommige mensen, maar vaak
is de jacht leuker dan het bezit!
Dat kunnen velen beamen gok ik zo. Op moment van aanschaf ik zelfs ook geweldig. Een postbode die 15 minuten te laat is, de juwelier die het horloge even voor je opgaat zoeken, de verkoper op de markt die nog niet weet of jij het horloge wilt of niet.
Misschien is het inderdaad een aardig idee om een (bescheiden) button / speldje met daarop het logo van horlogeforum te dragen.
En om dit kostendekkend te maken kan er een (bescheiden) sponsornaam aan verbonden worden of een speldje zonder sponsornaam welke tegen betaling gewoon besteld kan worden.
Overigens zijn er wel ontmoetingstijdstippen bij Rob of elders afgesproken.