Ik ben al enige tijd erg gecharmeerd van Linde Werdelin. De modellen en de marketing erachter. Super naar mijn mening.
Davosa heeft een model, Titanium, en deze lijkt daarop. Ik heb deze om mijn pols gehad en is erg mooi. Maar ik blijf aan de 3Timer denken. In Nederland zit een dealer die er een heeft liggen. Morgen ben ik in de buurt en ga een kijkje nemen en ervaren hoe het in het echt is.Ik hoop niet dat ik gek word.
De 3Timer kun je op proef laten komen, maar dan gaat deze niet meer terug ben ik bang dus dat doen we maar niet.
Maar ik vrees dat ik niet de enige ben die “gek” op een model is en deze graag in zijn bezig wil hebben.
Dank je Dreski, maar ik heb alle revieuws gelezen en gezien, foto’s alles. Om gek van te worden. Haha.
Ik ben ook erg benieuwd naar morgen.
Het zijn allemaal limited modellen, de 3timer(zwart) heeft een oplage van 222. Wellicht tegen de tijd dat ik het geld(en moed) bij elkaar heb gespaard/geraapt dan kan het zijn dat deze niet meer leverbaar is. We zullen zien en erg zuinig gaan leven.
Zo kunnen smaken verschillen… Ik vind de vormgeving van de Davosa helemaal geweldig! Lijkt erg sterk op een AP Royal Oak, maar ik kan me veel slechtere inspiraties bedenken.
Ik vind de Linde Werdelin met witte wijzerplaat het mooist.
Als je hem IRL gezien hebt,laat je dan je bevinding nog even weten?
Overigens dit model kon ik niet.
Zeer mooi horloge jeronimo, (die LW dan) heb er zelf laatst ook naar zitten kijken (voor als het schamele spaarloon vrijkomt;) Ik zou het horloge in het echt moeten passen want ik vrees dat ie te groot is (lug-lug) voor mijn polsjes.
Ik geloof dat Horloge Platform NL de enige dealer is maar dat weet ik niet zeker.
Ik blijf dit draadje even volgen.
Klopt, hij heeft er een liggen(horloge.com). Morgen ga ik kijken/passen en kwijlen.
Ik heb de Davosa om gehad(ook 46mm) en dit was niet te groot voor mij, ik heb niet zo’n hele dikken polsen(zie post Hij is binnen!!!) Ik heb een Luminox 44 mm gekocht.
Ik heb ook een keer een Alpina om gehad met 48mm en omdat deze redelijk plat is valt het reuze mee en misstaat het zeker niet. Maar goed, heel verhaal maar morgen gaat het gebeuren en zal ik in de avond mijn bevindingen doorgeven.
Leuk stukje Den Haag, als je bij Horloge Platform door loopt kom je Schaap en Citroen en Steltman watches tegen ook erg mooi. Maar ik ben voor de Linde Werdelin gekomen.
Ik heb gesproken met de eigenaar, iemand die van de minder grote merken houd en van zijn hobby zijn werk heeft kunnen maken. Erg leuk om te zien en te horen. Hij weet veel van de horloges en merken.
De 3 Timer lag in de kluis.
De verpakking: Een mooie doos met de opdruk Linde Werdelin.
Het horloge: De kast is erg mooi, mooi afgevlakte lijnen en goed afgewerkt. Aanzet is mooi zeker met de schroeven van de bevestiging van de band.
De wijzerplaat is ook erg fraai afgewerkt, de cijfers het ziet er allemaal erg goed uit.
De band was nog redelijk stijf maar door het dragen zal dat soepeler worden.
Kortom waar ik al bang voor was. Het is een erg mooi horloge met een super mooie afwerking.
De diameter, 46mm, viel mee. Het staat erg mooi. Zelf was ik in pak en stond erg stoer maar zeer zeker niet patserig.
Ik heb mijn vriendin gebeld(volgend jaar vrouw) en ze zei gelijk dan moet je goed sparen en dan kun je het horloge gaan kopen. Maar goed eerst trouwen en dan daarna kunnen we kijken of we het nog steeds het liefst willen hebben. We zullen zien.Ik ga flink sparen zodat ik snel het bedrag heb, dan kan het daar in ieder geval niet aan liggen.
Mijn Luminox van deze week was ook zeker het laatste horloge wat ik aanschaf tot…(ik heb alleen nog 3 ebay biedingen lopen) Maar goed dit hebben meerdere geroepen.
Hallo jeronimo
Leuk verslag van je bevinding.
Dat je het horloge in IRL erg mooi vindt hoor ik graag.
En dat t vrouwtje voor het horloge voor gaat is normaal toch?
Ik had veel interesse in dit klokje nadat jij dit hebt laten zien.
Ik vond het heel apart en zeer mooi en niet alledaags,de prijs was
niet t probleem geweest maar de maat 46mm was me niet bekent mijn
polsmaat is 18,5cm en dan is helaas 46mm te groot voor mij.
Bedankt om je bevinding te posten.
Ik wil je niet op kosten jagen, maar mijn pols omtrek is ook 18,5cm. Het staat prima. Ik had een pak aan en het stond erg gaaf onder mijn overhemd en colbert.
Hoi jeronimo
In een eerdere post heb ik al aangegeven dat ik deze met witte wijzerplaat
mooier vind.Wat betreft de maat ik heb diverse klokjes van 42mm vind ik
eigenlijk t maximum?een heb ik in 44mm vind ik te groot!
Ik zou moeten gaan passen maar dat kost me min 425KM is mij te ver.
GR harb
jeronimo Schreef:
Ik wil je niet op kosten jagen, maar mijn pols
omtrek is ook 18,5cm. Het staat prima. Ik had een
pak aan en het stond erg gaaf onder mijn overhemd
en colbert.
Bedankt voor je verslag, heb net nog een revieuw op youtupe zitten kijken, de bruine versie van de 3t. Wel prijzig klokkie, maar top dat deze ook gewoon 300m waterdicht is, maar ja…ik ga waarschijnlijk toch niet duiken/zwemmen met een klok om van plus 4K;) en gezien mijn polsomtrek een krappe 16mm is zal deze toch te groot zijn al zie ik in de filmpjes dat het horloge vrij plat is en de de band vrij haaks naar beneden kunnen.