Ik krijg toch geen Glycine virus zeker?!

Morgen naar de AD voor mijn Glycine Combat sub. In de tussentijd ben ik een beetje wezen speuren naar andere modellen. Glycine heeft mij altijd aangesproken als merk. Nu kom ik verdorie weer twee modellen tegen die ik ook zeer graag zou hebben. Tja volgend jaar mag ik niks kopen. :smiley: (tenzij ik een financiele meevaller heb natuurlijk)
Wat vinden jullie van deze twee horloges? Het zijn overigens quartzen maar dat maakt mij in dit geval niets uit.

Hallo Dreski,

ik vind de tweede super. Koopuhhh(tu)

Ik ken het, ik vind dit een erg mooie Glycine, de Blackjack.

De bovenste vind ik het mooist, ik ā€œhebā€ ook wel wat met dit merk.
En het probleem van ā€œvolgend jaar mag ik niks kpenā€ kan je ondervangen door heel snel te zijn en het nu al te doen!
Kom op, Tempo maken!!

grootmokum Schreef:

De bovenste vind ik het mooist, ik ā€œhebā€ ook wel
wat met dit merk.
En het probleem van ā€œvolgend jaar mag ik niks
kpenā€ kan je ondervangen door heel snel te zijn en
het nu al te doen!
Kom op, Tempo maken!!

Wordt aan gewerkt. :wink: Voornaamste is dat er wel plaats gemaakt moet worden in de kist. Dus wie weet wat er binnenkort nog te koop staat?

jeronimo Schreef:

Ik ken het, ik vind dit een erg mooie Glycine, de
Blackjack.
http://i458.photobucket.com/albums/qq306/jhopstake
n/glycine_blackjack.jpg

Ja daar word je stil van. De Stratoforte serie is overigens een in mijn ogen ondergewaardeerde chronoklassieker.

glycine is een mooi merk. Karaktervol. Ik vind de black jack mooi. De overigen niet bijster interessant. Waar heb je ze gezien? Timedesign.de?

hharry Schreef:

glycine is een mooi merk. Karaktervol. Ik vind de
black jack mooi. De overigen niet bijster
interessant. Waar heb je ze gezien? Timedesign.de?

Nee hoor gewoon op de baaij. Ik vindt de kleine seconde met big date juist erg leuk. Maar ja smaken verschillen.

Heb enkele mechanische Glycineā€™s.
Ben er zeer tevreden over en Glycine biedt veel horloge voor een fatsoenlijke prijs.
Zou zeggen,kopen.
En een foto van mā€™n Combat Sub.

Radjoe

Radjoe Schreef:

Heb enkele mechanische Glycineā€™s.
Ben er zeer tevreden over en Glycine biedt veel
horloge voor een fatsoenlijke prijs.
Zou zeggen,kopen.
En een foto van mā€™n Combat Sub.

http://i621.photobucket.com/albums/tt292/Radjoe-ph
oto/_MG_98781.jpg

Radjoe

Ja die krijg ik ook! :smiley: Mooie klok.

OMG Dreski, jij bent echt niet te redden, hahahaha :smiley:

(Combat Sub van hierboven errug mooi)

Max Kool Schreef:

OMG Dreski, jij bent echt niet te redden, hahahaha
:smiley:

(Combat Sub van hierboven errug mooi)

Ach ik denk dat ik in vergelijking met Henrik maar een kleine vis ben hoor. :wink:

De onderste vind ik prachtig.Wij wachten vol spanning af.
Mvg
Stefan

Mijn beste,

De tweede ā€˜Glycineā€™ vind ik verreweg het meest begeerlijk.
Een sportief horloge met een vleugje klassiek. Met name de secondewijzer op de zes uur-positie vind ik mooi.

Succes met je uiteindelijke keuze.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

grotere kist kopen?

Volgens mij is er niets mis met het Glycine-virus. Het horloge op de tweede foto vind ik schitterend.
Ik vrees met enige vrees dat jouw voornemen om volgend jaar geen horloges te kopen, genadeloos gaat sneuvelen! :smiley:

mooi man het is alleen jammer dat je ons mee laat genieten straks slaat het virus nog om zich heen!B)-

Wat ga jij het volgend jaar moeilijk krijgen Dreski;)
(het is met ons denk ik allemaal het zelfdeā€¦het begint altijd met ā€œeventjes kijkenā€ en dan tjaā€¦

ps: de onderste heeft mijn voorkeur :slight_smile:

Gr dennis.

De onderste met Nato Band is bijna onderweg. :smiley:
Moet ook nog even mijn Seiko verkopen hoor. :wink: http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,167522

Deze is onderwegā€¦ Echt weer eens wat andersā€¦

Die ander laat ik maar even. Ik moet vanmiddag ook nog even weg om mijn Combat Sub te bestellen. :smiley: