Ik kwam...zag..en overwon (mezelf)

Van amateur naar rookie…
Ik wil wel eens een mooi horloge was mijn gedachte. Niet wetende dat, wanneer je wil, je in een hele wereld van horloges (positief) gezogen wordt. Van een nepgouden Maserati tot een keiharde MIDO. Van onbekende juwelier naar Monsterwatches Rob. Van “niet zo van Seiko " met @Hieronimus die ik licht voor gek verklaarde met zijn tip aan mij nav mijn “ben niet zo van Seiko…”:
_Cursieve tekst_Veel mensen die zich in horloges gaan verdiepen heeft bij aanvang deze mening, en een groot deel daarvan stelt die mening later bij, of slaan helemaal om. Seiko is een bijzonder merk kun je wel stellen. Value for money in alle prijsklassen” tot mijn eerste aankoop bij flipperaar (ook weer wat geleerd) notabene bij mij om de hoek @anon50762135EV …jawel de SARB065 met een SDMG in het vooruitzicht en voor volgend jaar de Mido Commander 2. Van een Rado (jawel ik vind sommige echt mooi afgewerkt) tot een echt hollands horloge…hierbij wat horloges die de revue zijn gepasseerd:

En natuurlijk mijn aankoop op custom band;

bedankt allen! Maar jullie zijn nog niet van me af…

23 likes

Nou, ik zou zeggen, het is wel wat magertjes hoor. :wink:

Nee natuurlijk niet! Leuk verhaal, getuigd van een consistente smaak en prachtige horloges!

En nee, pilletjes zijn er helaas niet tegen. Therapie ook niet… dus ja… Je je kunt er altijd over praten op het forum :slight_smile:

2 likes

Mooie horloges hoor👌
Die Staudt is erg gaaf ook

Reddeloos verloren, nu al, na zo’n korte tijd op het forum :confused:

3 likes

Wat een pracht set klokken! De kwaliteit en de fijne smaak spatten eraf! Wow!

Mocht je de 065 willen wegdoen verneem ik het graag :wink:

Veel plezier met je collectie en een leuk verhaal…geniet ervan.

Mijn beste,

Een enerverende collectie horlogerie!!
Dank voor het delen. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mooi spul! Genieten :sunny:

De SDGM007 staat hoog boven mijn lijstje. Maar meer mogelijk is de Mido…

Goed op weg hoor!
Heel wat anders dan waar je eerst naar keek nietwaar:
http://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/8/1/81785fdf2680a70ca16e937eb0b69964f9d43f09_1_500x500.jpeg

Haha! Ja dat bedoel ik, klein correctiemomentje.

Ik zoek nog een zwartleren band met lichtblauw stiksel…das een speld in een hooiberg…

1 like

Ik zeg: Ko!

1 like

Ben benieuwd wat er nog allemaal gaat komen :wink: