Ik laat een bandje maken voor m’n Tudor Black Bay Red

Vandaag het proefstukje van “Duke & Sons” binnengekregen.
Dit zal het gaan worden op de originele Tudor-gesp. Rundvlees boven en tuigleer aan de onderhand waarschijnlijk💪🏼.
Die kunstmatig-verouderde band klikt echt niet met me!

3 likes

Ik zou het niet doen… Brrr

6 likes

haha

een BB hoort voor mij op de stalen bracelet

alle andere bandjes is:

4 likes

Lekker op staal laten en een andere klok kopen om mee te bandenswappen

1 like

auw, niet doen! (of wel natuurlijk als je het zelf een mooie combi vindt).

3 likes

IIk hou niet zo van staal en natuurlijk ook niet van een iPhone die mijn woorden corrigeert… Rundvlees​:thinking::joy::joy:.
Bedankt voor het meedenken met het luxe probleem. Ben nu idd niet meer zo overtuigd van de kleur.
Had ‘m ook al op de perfecte kleur rood leer, maar dat ging écht niet:

Denk dat ik met de BB aan de pols “gewoon” kleurtjes ga passen🤔.

En even de endlinks afwachten om de lug-gaten te dichten.

ik hou er wel van! Lekker proberen en banden wissels uitvoeren. Vind het rood uit de start post iig mooi!

1 like

Op een horloge met kleur nooit proberen de kleur te matchen. Of het moet een slag donkerder zijn…

Meestal slaat de combinatie nergens op.

2 likes

Waarom geen mooie lederen strap in heel donkerblauw, lichtgrijs of donkergrijs? Dan komt de rode bezel veel beter tot z’n recht…

2 likes

Dank voor het meedenken!!
Ik hou even wat ik heb; vandaag toch eens kleur laten bezinken!

Net de Solid endlinks binnen; WoW, súper!!!
50%:

100%:

Hélemaal verkocht, nu de Peter Blake nog😉!

Hmm, ik vind zonder endlinks mooier. Vind dit niet mooi. Het hoort niet. Anders kan ik het niet omschrijven.

3 likes

Leuk om te zien dat iedereen zijn eigen visie heeft. Ik vind die end links juist cool. Maar dat rood op rood…

Sweet jezus, the horror :laughing:

4 likes

Heel goed dat er hier zo veel échte meningen zijn, dát kan ik waarderen!!! De endlinks vind ik btw fantastich, de kleuren, dáár kom ik wel uit.

1 like

Endlinks maken dit juist af. Geen fan van de kleur band, maar het ziet er iig al een stuk beter uit zonder die gigantische lug gap. :+1:

2 likes

Gewaagd… maar het misstaat deze BB zeker niet. Ik vind zelf de zwarte originele retro combi super, maar desondanks super om deze eens op een andere manier voorbij te zien komen, verrassend👍

1 like

Ben er niet alleen aan gewend, maar de band blijft!!
Rood op rood kán :thinking::wink::joy:!

1 like