Ik mag een horloge uitzoeken voor mijn vrouw. Help!

@rlc heeft er één. Misschien wil hij ‘m verkopen.

3 likes

Volgens mij was er laatst een dergelijk topic waar de Tissot pr 100( dacht ik) stond. Die leek erg op de guess!

Zelf uit laten zoeken is meest verstandige volgens mij.

Het horloge wat hem hier zijn claim to fame heeft gebracht ? Zal vast de hoofdprijs moeten kosten dan…

3 likes

Valt wel mee met die 10% kortingscode.

1 like

Wellicht is dit iets?

Wellicht voor een goede prijs ook, hij kan er geen buil aan vallen

1 like

Mijn vrouw werkt ook in de zorg. Ze droeg altijd baby-g’s Echter heeft ze nu dagelijks haar @Brunmontagne om (met glasbodem):wink:en automaat. Kwa budget lukt dat ook.

Excuses voor de slechte foto. Oogt wat groot zo maar valt mee de rosé uitvoering is heel elegant.

2 likes

Het zal best lastig worden om een automaat (omdat je eeen glazen bodem wil) met “bling” te vinden voor onder de €200.

Tenzij je op Ali gaat kijken.

Zou toch echt overwegen om meer dan 10% van het budget te gaan besteden :grinning:

1 like

Vooral dat ‘bling’ maakt het lastig. Anders zou ik een Vijfje adviseren.

:white_check_mark: Automaat
:white_check_mark: Glasbodem
:white_check_mark: Beetje waterdicht (beetje dan)
:white_check_mark: Binnen budget
:o: Bling

1 like

Han is lesbisch.

https://www.dumpert.nl/item/7684199_3f51bd6b

3 likes

Liever niet. @P_horlogee said it best when he said

Dat gezegd hebbende, waarom pak je er geen amazon.de filter bij? Die zijn briljant. Citizen en Seiko hebben hele ritsen lichte quartz horloges die 50-100m WR zijn, maar als je een automaatje wilt hebben voor niet teveel geld is daar Seiko 5.

n8nzVjE

3 likes

Longines Legend Diver 36mm?

Voor mijn Frau gekocht:

Ze heeft meegekeken met uitzoeken, en ze is er helemaal blij mee… Happy wife, happy life!

Edit, Whoops, let but… Lees net over glasbodem etc, dus beschouw maar als void…

1 like