Ik mag een horloge uitzoeken voor mijn vrouw. Help!

Mijn vrouw draagt nu een aantal jaren een automaatje van Swatch. Dit horloge heeft een glazen bodem en aangezien ze vrij gauw last krijgt van uitslag bij een normaal (stalen) horloge was dit de perfecte keuze.
Maar de Swatch loopt elke keer voor of achter en aangezien deze klokjes (bij mijn weten) niet te repareren zijn is het tijd voor een ander.
Ik ben heel erg thuis in merken en soorten horloges, maar een horloge vinden met het liefst een glazen achterkant valt nog niet mee. Tenminste niet met de eisen die mijn vrouw heeft :slight_smile:
Misschien kunnen jullie mij wat tips geven over merken waar ik nog niet aan gedacht heb.
Wat zoekt ze:

Een horloge met een glazen achterkant of titanium
Niet te duur want werkt in de zorg en wil niet constant op het horloge letten i.v.m. beschadiging
Liefst een beetje waterdicht maar dat is geen dealbreaker.
hieronder een foto waaran u haar smaak kan aflezen :slight_smile: guess-solar-w1135l7-9851328

Alvast duizend maal dank, ook namens mijn vrouwtje.

Ik zou zo een zelfde swatch proberen te vinden?

Dat hebben we geprobeerd maar ze is nog kieskeuriger dan ik met horloges :slight_smile: Bottom line: niks gevonden bij Swatch

Veel Seiko’s (presage) hebben zichtbodems en deze cocktails hebben ze ook in damesformaten

4 likes

Een Seiko 5 misschien? Goede kwaliteit en onder de 100,- euro voor een automaat met zichtbodem:

Hier goedkoop te krijgen:
https://www.creationwatches.com/products/nl/seiko-mens-208/seiko-5-sports-automatic-21-jewels-snkl41-snkl41k1-snkl41k-mens-watch-11439.html?currency=EUR&utm_medium=cpc&utm_source=google&gclid=EAIaIQobChMI47vo0d7k5QIV1OF3Ch37KgKUEAQYAyABEgKhFvD_BwE

1 like

Ah, dan mag ze helemaal geen horloge dragen van de baas. Problem solved :blush:

@HanDavinci ze wil steentjes op de dial. Help deze mensen eens, goede vent.

2 likes

Dit klinkt alsof je er eentje aan een riem hebt.

Wat is je budget @P_horlogee? Echte diamanten drijven de prijs wel op natuurlijk.

De zorg is nogal breed, mijn excuses voor de verwarring. Een horloge mag :wink:

1 like

Och nee he Han. ben jij ook al een feminist? :wink:
Budget is tot 2000 euro maar ik mag niet meer uitgeven dan 200 hahaha

1 like

Random MK, DKNY of Guess :+1:

1 like

Dank, maar geen glasbodem i.v.m. allergie.

Juist wel toch? :stuck_out_tongue:

1 like

AAAAAArghh :wink:

Wat zijn jullie toch ook een stel snaken bij elkaar

2 likes

Is dit iets?

4 likes

Ik ken de definitie van een feminist niet, maar ik denk het niet. Mijn vriendin zegt dat ik fan ben van de traditionele rolverdeling omdat ik een schoonmaakster laat poetsen en uit principe niet afwas.

Dat is best een flink budget. Oris heeft een vrouwenmodel met echte diamanten die daar binnen valt.

Ik begrijp deze zin niet, maar kijk eens bij de Seiko SUTxxx (xxx zijn getallen) lijn.

Kwaliteit is prima, binnen de 200 knaken als je even zoekt en ik denk dat het in hetzelfde straatje ligt.

2 likes

Heel gemakkelijk, mijn vrouw heeft niet meer over voor een horloge. Prioriteiten denk ik. Daarom draag ik een Rolex, ik vind het namelijk wel prettig een exclusief horloge.

Maar dank voor de tip, en de eerdere tip over de Seiko’s ik heb daar inderdaad nog niet bij gekeken. En waarom niet? Geen idee eigenlijk.

1 like

En ik ben nu al een groot fan van je principes aangaande poetsen en afwas.

1 like

Ik denk dat je daar gaat vinden wat je zoekt en haar er blij mee maakt!

1 like

Ik vind hem mooi

1 like