Ik mag mijn vintage horloges niet verkopen... van mijn vrouw

Moet dit even kwijt: de laatste week heb ik een hele groep horloges verkocht aan medeforummers verspreid over twee fora. Ik heb wat wilde plannen om er een kleiner aantal voor terug te komen. Nieuwe horloges. En toen bedacht ik dat ik misschien maar eens een paar vintage horloges te koop moest gaan zetten in het nieuwe jaar. Deze gedachtegang werd vanmiddag tijdens de lunch onmiddellijk van tafel geveegd. Mijn vrouw bracht me met beide benen op de grond: “Nou heb je een stel mooie, kleurige chrono’s en nu wil je er vanaf? Met welk argument? Onderhoud? Dat kun je toch makkelijk regelen bij je horlogemakers!” Ze heeft gelijk. Ik houd mijn collectie vintage horloges.

Ik bedacht me dat er niet veel partners van horlogeliefhebbers zijn die het afkeuren wanneer je twijfelt over je collectie…

Menno

Daarom twee foto’s van een vintage chrono’s… Foto’s van onze onvolprezen Richard Askham

eentje van mijn vrouw:

eentje van mij:

Veel mooier dan die nieuwe eenheidsworsten. Je vrouw heeft gelijk (zeg dat maar tegen haar).

Leuk dat dat nu uitgerekend je partner je hier op moet weizen(:smiley:

Mijn vrouw zou het alleen maar toejuichen als ik wat meer horloges zou verkopen.
Als ik jou was zou ik die chrono’s in ieder geval niet verkopen.
Mocht je er toch vanaf willen, mag je me altijd een pb sturen. :slight_smile:

Jammer…:wink:

Ze heeft natuurlijk helemaal niet gelijk. Ze worden veel te weinig gedragen (er zitten niet eens bandjes omheen) en dan voel je je toch schuldig. Ze vragen natuurlijk wel onderhoud en van de verkoop kun je weer leuke nieuwe horloges kopen. Je eerste gedachte is dus helemaal correct en ik help je graag bij het oplossen van dat probleem! :)o

Ik geef je vrouw groot gelijk:D

Die 5513 komt er toch wel :)-D

Altijd beter als dat je vrouw zegt dat je geen vintage meer mag kopen:)

Je moet wel een schat van een vrouw hebben Menno!
Ze koestert niet alleen jou maar zelfs je hobby.
Hou ze in ere en dat je nog lang van haar (en ze… ->de kleurrijke horloges) mag genieten.

Gun ons ook wat…

Kan ik mijn vrouw met jouw vrouw contact op laten nemen via PB? :wink:

Ik zou zeggen houden maar (en dan bedoel ik ook je vrouw) Mijn vrouw ziet de klokjes liever gaan dan komen, en het enige commentaar bij de vintage klokjes is bijna standaard dat ze lelijk zijn …ook zelfs zonder te kijken. Maar goed ik vind haar Kipling tassen ook afschuwelijk:D

Al veel gezegd over je vrouw door de andere reageerders, maar ik moet zeggen, ze heeft wel smaak !!

hahah en terecht. Dat zijn twee hele mooie chronos.

Achter ieder succesvol man staat een sterke vrouw :wink: