Ik moet hem hebben!

De nieuwe vintage red van Steinhart! Deze update is een stuk beter geslaagd dan de nieuwe OVM.

http://www.steinhartwatches.de/de/OCEAN-one-VINTAGE-red-,934.html

Kan me voorstellen!
Da’s geen geld voor deze klok.
300m, ETA, saffier, ect (tu)

Grt.

eerst in het echt zien, dan geloven

de OVM 2e generatie zag er op foto’s ook prima uit, trust me :wink:

Ik zit nog steeds te wachten op een rose gouden ocean 44…

Candide Schreef:

eerst in het echt zien, dan geloven

de OVM 2e generatie zag er op foto’s ook prima
uit, trust me :wink:

+1!(tu)

Wou ik net zeggen…

Op de foto’s zag de OVM versie 2 er ook prima uit!

Op de foto’s van Candide zag ik al gelijk dat er stront aan de knikker was gewoon vanaf de foto’s zonder in real life gezien te hebben.

Maar ja terugsturen als ie tegenvalt kan ook altijd nog.

Groeten,

Noel.

Volgens mij is deze plaat wel iets donkerder, of zal ik me vergissen?

Kan best een mooi horloge zijn,
maar ‘moet ik hebben’ (?):sunglasses:

Kan dat hele design onderhand wel vanachter uit mijn keel halen…

zeker

is wel aardig wat geklooi met Fedex (eerst telefonisch alles doorgeven en vervolgens een hele vrachtbrief invullen ter plekke) maar wel terugsturen op kosten van ome Günther, dat dan weer wel…

Doet me ergens aan denken :wink: Maar wel heel knap hoe ze dat kunnen maken voor dat geld!

Idd, veel value voor het geld. Maar ik wil ook wel zien hoe het uitpakt. Wel fijn dat je het horloge vrijblijvend op zicht kan krijgen.

Waarom?

vierport Schreef:

Waarom?

Tegen wie heb je t? Je hebt geen quote en ik heb de moeite genomen om in boomstructuur te kijken, maar ie niet ip wie je reageert of is t aan de topic starter gericht?

Ik vind dit model weer net niet mooi, z,n voorganger weer wel de “Oude ocean vintage red” . Ik baal wel want die is op dit moment niet leverbaar meer.

Ik vind de wijzerplaat gewoon goedkoop overkomen met dat oranje/vintage uitstraling, aan de “oude red” vind ik dat er meer aandacht aan besteed is.

Bij de zwarte uitvoering, Ocean Black daar zijn de chromen omranding qua afwerking een stukje mooier op de wijzerplaat. Net zoals de bij de oude Red.

Of hij nog komt is mij niet bekend. Maar deze wordt het opzeker niet.
Jammer Gunther ik wacht wel tot de GMT duiker weer leverbaar is in het zwart. Effe geduld tot Juni…

De oude red heeft een vies groen/munt kleurtje en geen chromen randjes. Deze kleur vind ik persoonlijk een stuk meer passen bij het vintage gevoel.

Ik heb veel Steinharts gehad. Bijna alle duikers. Sinds ik Een Armida heb kijk ik eigenlijk nooit meer op de site.

http://s242.photobucket.com/user/dreski7/media/20150131_112723_zps6e25a980.jpg.html

Ik zie mooie specificaties en een scherpe prijs. Eerlijk gezegd ben ik niet zo thuis in de duikers, maar van deze gaat mijn hart niet sneller kloppen. De stijl van wijzers? Vind ik helemaal niet bij elkaar passen. Als je 'm hebt ben ik natuurlijk wel benieuwd wat je er van vind en of dit horloge voldoet aan jouw persoonlijke wensen/smaak. En daarom gaat het tenslotte… Gr Henk

Ja je heb gelijk. Dan is de Black one mogelijk op dit moment na de GMT black one toch ook een goede keus.