Ik stapte binnen voor een Seiko en kwam buiten met

Een Tissot… ik was aan het twijfelen, de Seiko had ik de dag voordien gezien en vond hetm waauuuww maar eenmaal de Tissot rond mijn pols was ik verkocht, duidelijker om de chrono af te lezen en het Saffierglas was helderder en beter ontspiegeld! Ik weet het tis een quartzje maar voor mij oogt ie leuk en mijn ervaringen met Tissot zijn uitstekend, heb nog steeds een perfect werkende Rockwatch (bijna 20 jaar)… Dit uurwerk heb ik gekocht in afwachting om iets aan te schaffen in het hogere segment maar ik kan helaas niet kiezen… zoveel moois… Misschien een Zenith maar ik ben er nog helemaal niet uit… och ja ben eigenlijk ook benieuwd naar die russen… toch eerst nog een Poljot erbij kopen…


Mooie klok!
Je hebt een pb
Groet Ger

Mooi hoor, gefeliciteerd.

Ruud

mooi duidelijk horloge. dat wordt genieten

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe aanwinst. Mijn complimenten. (tu).
Deze ‘Tissot PRC 200’ is werkelijk een fantastisch horloge.
Het horloge heeft een zeer fraai design, met name de zijkant heeft door de ribbel profilering een unieke uitstraling. Voorts: saffier glas, 20 atm., een vouwsluiting en een comfortabele 40 mm doorsnede maken van dit horloge een horloge dat “Gold value at Silver price” biedt.
Het is in mijn horlogecollectie een van de favorieten, welke ik met grote regelmaat draag.
Veel plezier met het koesteren en dragen van dit bijzondere horloge.

Orologio Signaturis Temporis

Zoals onze medeliefhebber Tissot62 al aanhaalde, door de ribbel profilering heeft het horloge een unieke uitstraling… en idd het horloge ziet er duurder uit :wink: waar we niet om klagen natuurlijk!! Ik zal het met plezier koesteren!!

Groeten,

Van harte, ziet er goed uit. Mooie dikke band ook, origineel Tissot? (misschien zelf ook eens zoiets bestellen dan)

Veel draagplezier met deze!

Yep originele Tissot band!

Pracht van een horloge ! Een van de mooiste Tissot’s imho.

pracht horloge veel plezier ermee

Gefeliciteerd met dit horloge. Zelf ben ik niet zo weg van de secondenwijzer die je vaak op de Tissot’s ziet, maar anderen kunnen het weer wel erg waarderen. Het is een beetje het handelsmerk van Tissot, als ik het wel heb.

Groeten, Tom V.