Welkom op HF!
Welkom op het forum, Tag Heuer is een prachtig merk. Hier er daar wat verguisd maar ze hebben een aantal juweeltjes in de collectie.
Welke studie ben je aan het doen? De opleiding ‘mechanisch ingenieur’ klinkt alsof je aan het einde van de studie meer een cyborg bent dan een ingenieur
Dit op een rijtje gezet, klinkt alsof je hoopt dat je zoon die dan jou cadeau zal doen.
Dit is inderdaad waar ik op hoop. Een vader-zoon traditie verderzetten.
Je kunt natuurlijk ook voor de MoonSwatch gaan, tenslotte ook een Speedmaster, maar betaalbaar.
Voorlopig dan maar een Moonswatch
Moonswatch lijkt me inderdaad wel leuk om te hebben in de tussentijd. Jammer dat ze zo moeilijk te vinden zijn.
Reeds twee maal binnen geweest bij een Swatch verkoper maar telkens geen op voorraad en ook geen indicatie gekregen of ze er ooit nog zullen binnenkrijgen.
Ik probeer volgende week nog eens!
Welkom op het forum Maxime!
(boks)
Probeer het in Rotterdam, eerst praatje maken zodat ze weten dat je geen scalper bent. Zorg dat je top 3 bijdehand hebt…
Hoi Maxime,
Van harte welkom op dit mooie en gezellige forum.
Welkom hier Maxime ,en pas maar op voor het blauwe gedeelte,anders ben je al je zuurverdiende centen zo kwijt
zoveel moois hier…
Veel plezier hier.
Welkom en geniet ervan.
Welkom
Welkom. Ik snap dat je kijkt naar Tag Heuer, en uiteindelijk in de Speedy Pro jouw holy grail ziet. Als ik je dan een tip mag geven, koop je Tag Heuer tweedehands, bij een nieuwe schrijf je namelijk enorm af. Later kun je dan makkelijker upgraden naar je droomhorloge.
Van harte welkom Maxime! Gezien jouw interesse in mechanica en ruimtevaart, kijk ook eens naar Fortis (of Sinn).
Welkom hier
Welkom Maxime. De Speedmaster gaat er dan toch komen hoor. Ik was in mijn tienerjaren helemaal weg van de Speedmaster. Het heeft vele jaren geduurd maar als ik het horloge pak ben ik er zo blij mee. Veel plezier hier.
Welkom Maxime!
Welkom!!
Welkom Maxime!