een schizofreen is nooit alleen(tu)
Cee Lo Green Schreef:
Hallo forummers,
Mijn Amerikaanse naamgenoot Cee Lo Green, draagt
vaak (…) Otumm (…)
:z
Beste Thomas,
ik vrees dat u door het gebruik van uw artiestennaam nogal wat verwarring gezaaid hebt…
Cee Lo Green Schreef:
Hallo forummers,
Mijn Amerikaanse naamgenoot Cee Lo Green, draagt
vaak AP, Otumm, PP, Rolex en zelfs merken als
Zeppelin en Sinn. Ook draagt hij bij concerten een
Invicta Sub Aqua. Hij heeft echt géén smaak voor
wat betreft kleding, maar de horloges zijn top.
Eigenlijk zou ik wel willen, dat hij zijn naam
veranderde, da’s duidelijker. Nu denkt iedereen
dat hij de echte Cee Lo Green is, i.p.v. ikzelf.Groet van Cee Lo Green
Otumn, that gave a little smile on my face:)
Laten we ons alsjeblieft niet schuldig voelen over de grappen die eet werden gemaakt over deze mijnheer. Een nieuwe lid die zo vaag is en zich zo voorstelt heeft alle schijn tegen zich en wordt met een glimlach teruggewezen naar de deur. Hulde voor de gehalte aan humor en laten weer ons niet wijsmaken dat deze mijnheer daadwerkelijk degene is die hij meent te zijn. Misschien kan het uitzoeken van zijn IP adres duidelijkheid verschaffen over zijn werkelijke identiteit.?
Op mijn eigen forum kan ik in zowat één oogopslag zien wie welke posts doet onder welk ip adres.
Dubbele namen op 1 ip adres zie ik direct.
Moet hier inderdaad ook niet zo moeilijk zijn, hoewel dit forum niet high tech lijkt
het is die aspergeteler van een Fred, dat is niet zo moeilijk
Cee Lo, ook een echte Otumm! Niet mis vriend, zeker ook door sponsoring verkregen?
Dan kan je het niet laten schieten om deze open lijk op het forum te laten zien. Dat zijn de voorwaarden die aan een Otumm wurgcontract vastzitten. Die zware jongen moet ik namelijk altijd voor de camera omleggen.
Dus om de honkbalknuppel in het hoederhok te gooien, wij vinden Otumm helemaal Da Bomb.
Mijn beste,
Van harte welkom op dit mystieke forum!!
Een forum vol van passie, verlangen en creaties.
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Lijkt me dan safer om zelfs elk forum te vermijden
Lijkt me dat je geen echt prettig leven hebt.Alles(of in ieder geval veel) moeten laten omdat je veel geld hebt.Veel rijken laten echter wel zien dat ze rijk zijn.
“tekort aan aandacht” schiet me hier als eerste binnen… 112 reacties is uiteraard geen slecht resultaat…
Mag ik dit draadje alvast uitroepen tot troll van het jaar?
+1
helemaal mee eens, leuk leesvoer.
gr Ron
Fr3d is back:S
NicoB)-
Indeed!
http://www.propersona.nl/Home/In%20behandeling%20en%20dan/
Sterkte!
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
n visser Schreef:
http://www.propersona.nl/Home/In%20behandeling%20e
n%20dan/Sterkte!
Met alle respect, psychische problemen is geen onderwerp om lichtvaardig over te doen.