Met alle respect, psychische problemen is geen
onderwerp om lichtvaardig over te doen.
@luddite:
niet te zwaar aan tillen…er zijn wel meer onderwerpen waar je niet lichtvaardig over moet doen, de mensen die erover beginnen zijn vaak de mensen die er niet veel mee te maken hebben.
voorbeeldje: ben zelf ook uit symmetrie door 'n motor-crash, de meeste mensen doen er op een bepaalde manier moeilijk over, zelf heb ik zoiets “knap ben ik al nooit geweest dus er is weinig verloren”.
het word door mensen als moeilijk ervaren dus zal het voor (in dit geval) mij ook zo zijn, nee dus.
Mijn Flik Flak die ik aangeschaft heb laatste maandag,
doet het erg naar wens. Hij’s niet duur en daarom
durfde ik wel een link naar de foto bij te voegen, wat
ik ook heb gedaan dus. Mooi horloge hè, ja toch ?!
Ieder zijn smaak: ik val toch ook niemand af, ook niet degene(n) met een
TWCO-horloge, ook al vind ik die zélf knoert-lelijk ?! Ieder zijn smaak, forummers.
Ieder zijn smaak: ik val toch ook niemand af, ook
niet degene(n) met een
TWCO-horloge, ook al vind ik die zélf
knoert-lelijk ?! Ieder zijn smaak, forummers.
Groet van Cee Lo Green
op de man af spelen, fraai.
maar dat was niet mijn insteek, het personage “Cee Lo Green” wél.
betrouwbaarheidsfactor 0, imponeren met gebakken lucht en dan met zo’n kinderklokje op de proppen komen…
van mij mag dit topic 't veld ruimen.
we hebben onze lol weer gehad, nu iets serieuzere zaken.
Met alle respect, psychische problemen is geen
onderwerp om lichtvaardig over te doen.
@luddite:
niet te zwaar aan tillen…er zijn wel meer
onderwerpen waar je niet lichtvaardig over moet
doen, de mensen die erover beginnen zijn vaak de
mensen die er niet veel mee te maken hebben.
voorbeeldje: ben zelf ook uit symmetrie door 'n
motor-crash, de meeste mensen doen er op een
bepaalde manier moeilijk over, zelf heb ik zoiets
"knap ben ik al nooit geweest dus er is weinig
verloren".
het word door mensen als moeilijk ervaren dus zal
het voor (in dit geval) mij ook zo zijn, nee dus.
Hij is een beetje scherp door de bocht dat geef ik toe.
Maar in deze setting is het niets anders dan gein.
we hebben onze lol weer gehad, nu iets serieuzere
zaken.
Liever niet. Zelfs in dit vermakelijke draadje proberen mensen al weer een zure toon te verwerken. Er wordt hier een prima spiegel voorgehouden over hoe bekrompen sommige reacties op fora kunnen zijn.
(link naar intro bas is hierboven al gegeven, doe geen moeite meer)
“Zelf prefereer ik mijn tot-nog-toe-wijze van een horloge-collectie aanleggen en het fijne gevoel van het samen beleven op de mij bekende en vertrouwde manier, het 1-op-1 onder elkaar genieten met vrienden van tijd tot tijd.”
–> Ik prefereer eigenlijk ook wel dat je dat doet, maar het feit dat je nog steeds op dit forum zit, doet mij vermoeden dan je geen vrienden hebt.
“Toch wil ik u allen bedanken voor de eerlijke en oprechte reacties op het forum. Ik wilde weten hoe het internet-forumgevoel is: ik weet ongeveer hoe het voor mij voelt en door mijzelf ervaren wordt op deze wijze.”
–> Fijn dat je er blij mee bent, want ik maak mensen graag blij en dan heb ik nog wel een paar eerlijke en oprechte reacties voor je.
“Nogmaals dank, dat u mij hebt laten delen in het internet-forumgevoel, opdat ik thans weet, welk gevoel het bij mijzelf teweeg bracht.”
–> Mag ik een teiltje…
“Mijn nieuwsgierigheid is nu bevredigd.”
–> Fijn voor je, snel op zoek naar iets nieuws lijkt mij!
“Ik draag iedereen een warm hart toe op het horlogeforum.nl- forum. Tevens wens ik u allen veel belevings-plezier toe op horlogeforum.nl. Iedereen heeft zijn voorkeur(en) en dat is prima. Ik juich alle schakeringen van harte toe.”
–> Nieuw teiltje graag, de eerste is vol.
“Ikzelf blijf gewoon lezen en het forum volgen. Hiervoor vond ik dat fijn en nu nog steeds. Toch laat ik mijn account gewoon bestaan, je weet maar nooit.”
Het begint nu een akelig toontje te krijgen hier, dus deze gaat op slot. Graag ook geen nieuwe meer openen over de OP. Dan zien we wel weer hoe het verder loopt