Daarom ook die
Maar zonder gekheid, polsmaat speelt enige rol. Onder de 18 cm omtrek zeg ik de 35 mm, idd door de lange lugs.
Daarom ook die
Maar zonder gekheid, polsmaat speelt enige rol. Onder de 18 cm omtrek zeg ik de 35 mm, idd door de lange lugs.
Zucht…prachtig ook indie kleurstelling. Twee is een beetje overdreven, dus ik doe het met deze…
Naast polsmaat speelt de vorm van de pols ook een rol. Ik heb een 17cm pols die wat plat is. Daarom valt de lug to lug maat van de Orion 38 makkelijk binnen mijn pols.
In tegestelling tot enkele anderen hier speelt de lug lengte voor mij geen rol, de lug to lug maat wel. De diameter van het horloge is voor mij bepalend voor hoe ik een horloge op mijn pols vind staan.
Ik weet dat ik een 35mm diameter horloge niet bij mij vind staan (ervaring leert) en heb daarom de 38mm gekocht ook al vind ik de 35mm beter in balans. De datum herstelt het balans van de 38mm imo.
Anyway, iedereen heeft weer een andere mening dus bezoek een Nomos dealer en kijk wat het beste bij jou past.
Helemaal eens. Voor mij was met datum iets minder mooi. Maar ‘met alle respect’, die band erom zou wel strafbaar gesteld moeten worden…
Haha, zijn we het toch nog op een punt volledig oneens