Ik trakteer mezelf op een handopwinder als ik slaag. Welke?

Hallo iedereen.

Ben de algelopen maanden druk bezig geweest met studie waar nogal wat tijd in heeft gezeten en druk achter zit want in een keer examen halen eind deze maand of t is zo goed als exit. Dus slikken of stikken

Op horloge gebied ook niet echt stil gezeten en de Seiko SARB 065 gehaald.

Als ik slaag voor t examen wil ik serieus eens gaan kijken voor een handopwinder.

Deze drie modellen lijken me wel wat in onwillekeurige volgorde

  1. Meistersinger no 2

  1. Nomos Orion


  1. Oris Handopwinder

Dus tjsa sta voor een lastige keuze.

Verder had ik graag geweten of iemand ervaring heeft met het merk Epos en wat jullie vinden van de 3408? Ik vind m ook wel wat hebben maar lijkt mij super dun of is dat net mooi?

3 likes

No-brainer. NOMOS.

5 likes

ik vind ze alle drie mooi, maar de Meistersinger het leukste. Volgens mij is Nomos door de horlogefreaks wat hoger aangeschreven, mocht dat belangrijk zijn bij de beslissing.

Leuk zo’n een einzeiger, maar ik ben er al weer een beetje overheen. Absoluut de Nomos.

1 like

Ik vind de nomos de mooiste van het stel!

Ik dacht EXACT hetzelfde. Dank voor het typen. :wink:

1 like

Nomos :thumbsup:

De Meistersinger springt er wat mij betreft bovenuit.
De Epos is ook mooi, maar ik heb geen ervaring met het merk.

Meistersinger :raised_hands:

1 like

Nomos, zonder twijfel. Weet niet of het formaat van het horloge nog uitmaakt maar de Meistersinger (43mm) is wel even een stukje groter dan de Nomos (38mm).

Succes met je examens en daarna natuurlijk met je keuze!

Easy…Nomos!

MeisterSinger :+1:

1 like

haha, mooi!

keuze lijkt me makkelijk: Nomos!

Als eerste: de Oris, prachtig.

Ik heb een BC chrono en een Aquis gehad; top afwerking, nooit problemen…

Nomos vind ik echt een pracht klok :ok_hand:t3:

Nomos !

Krijg alleen een positief gevoel bij de Oris.
De MeisterSinger doet mij niets en de Nomos heeft een blote billen look :sunglasses:
Just my thoughts.

Oris, waarom veel geld betalen voor een horloge met 1 wijzer en een gok hoe laat het is? En NOMOS is dodelijk saai…

1 like

Mag ik een stukje advies geven op basis van een prachtig stukje muziek van the who?


Volg dit op en de juiste keuze zal zich openbaren.

1 like

Heb je weer aan de La Chouffe gezeten Leon?