Ik vind hem wel wat hebben, mijn Tissot hart klopt sneller - intro 2016

Wat struinen op het webz, kwam ik deze tegen… oeioeioei. Mijn voorliefde voor Tissot speelt toch echt wel weer op.

Tissot Herritage 1936. Wel 45mm! Uitgangspunt: een archiefstuk - zakhorlge uit, jawel, 1936

Wat vinden jullie ervan?

Fotootjes van het web overigens.

6 likes

Leuk. Mooie klok en geweldig met die achterdeksel.
45 mm ?? Wat een polsen heeft dat model dan!

Is er al een prijs bekend?

2 likes

Mooi, maar ik zie toch liever deze, zelfde stijl, Hamilton:

3 likes

Mooi horloge. Met die polsen valt het wel mee, denk ik. Korte lugs die behoorlijk naar beneden lopen, maakt het een stuk draagbaarder.

1 like

Haha dat model heeft polsen van 30cm ofzo.

1 like

Ja dat vroeg ik me ook al af, nu ben ik een flinke vent van 2 meter met redelijke polsen maar dit model moet nogal van formaat zijn :smile:

Prijs kan ik zo nog nergens vinden. Heb de vraag wel uitgezet bij mij Tissot voorkeurs juwelier.

Kende ik niet, maar inderdaad ook mooi!

1 like

Ik hoor zojuist dat 'ie rond de 1.000 euries moet gaan kosten.

Ook mooi, maar mijn voorkeur gaat uit naar de Tissot - smaken verschillen gelukkig.

2 likes

Was hem ook al tegen gekomen.
Hele mooie klok.

1 like

Die is absoluut geen 45mm gezien de polsfoto. Hoewel ook ik een voorliefde voor Tissot heb ontwikkeld, vind ik dit helemaal niks.

1 like

En zo zie je dat smaken verschillen! :wink:

Schitterend.

1 like

Vind het wel een leuk ding om te zien. Maar voor mij echt een tikkie :wink: te klassiek. Meeste fotomodellen zijn jong met een slank postuur; dus geen klauwen a la Hulk Hogan. Zou het horloge op de foto (wrist shot) dan ook op zo’n 36mm schatten. :confused:

1 like

Ik vind hem mooi! Alleen heb niks met Tissot

1 like

Prachtig horloge, 45mm is een handopwinder, maar komt ook in een automaat van 36mm.
De prijs zou 975Chf zijn maar weet niet of dat voor de automaat of voor de handwinder is

1 like

Idd, vergelijk de suB dial en.je ziet.t verschil.

Overigens denk ik dat.die handopwinder.ook wel draagbaar zal.zijn gezien de schuine Wired lugs. Beetje als de Radiomir, de 45Mm kan ik net hebben.

Ik vind m absoluut wat hebben, alleen een grote afknapper voor mij. Het achterdeksel. Als dat er nu niet opgezeten had was die wel op mijn shortlist terecht gekomen van moet ik eens passen. Jammer, al snap ik de knipoog naar het zakhorloge wel hiermee.

Mooi horloge maar die achterdeksel vind ik onnodig en een minpunt.

Ik vind dat achterdeksel juist n leuk ontwerp element/knipoog naar het Hunter zakhorloge.

1 like