Ik vroeg me af, wat zou nou

Heeft er eigenlijk iemand een Vacheron (&) Constantin hiero?

Ik heb de Ro 15400 een tijdje om gehad (lang weekend :smile:) en vond hem niet comfortabel dragen door de extreem soepele bandā€¦
De eigenaar had dunnere polsen dan ik heb en toch ging hij constant irritant op de zijkant van de pols hangen zodat je niet kan zien hoe laat het nou was ( niet dat je daar nou een A.P voor draagt) en de band verstellen is geen makkie.
Verder wel een schitterend horloge,maar dan wel op een mooie croco.

Volgens mij heeft @Bramoz een iceblue Daytona maar weet niet zeker. Kost halve ton.

Bramoz?
Als je interesse hebt om ooit die Daytona voor een halve ton weg te doenā€¦ben ik je man.

:innocent:

13 likes

Ik vind persoonlijk die Patek helemaal niet zoā€™n sterk ontwerp. Zie zo vijf zaken die mij zouden storen. Vind bijvoorbeeld een DJ, Royal Oak, VC Overseas of zelfs een AT een stuk beter geslaagd, qua design. Maar ieder zā€™n ding, natuurlijk.
Overigens zijn er ook in het reĆ«el geprijsde segment zat ā€˜pareltjesā€™ te vinden, hoor. Een paar die me direct te binnen schieten:

  • Tissot Visodate
  • Certina DS-1
  • Junghans Max Bill
  • Seiko Cocktail en SDGM
  • Hamilton Intra-Matic
    Maar er zijn er zeker nog wel meer.
1 like

Loooooool !!!

Ik vind overigens dat veel van die extreem dure klokken er vaak beter uitzien langs de achterzijde dan langs de voorzijde.

Maar we wijken af.

bij mij ? , absoluut niet , ik denk dat ik in de middenmoot zit van aankoop prijzen (wat ze na een paar jaar ā€˜wat de gek ervoor geeftā€™ blijken te zijn is een heel ander vehaal :wink:

1 like

Pellikaan Only. (!) (?)
:slight_smile:ļø:stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

Ja, keertje happie eten gedaan met wat dzvl ledenā€¦er kwam wat geweld op tafel.

Was een mooie avond! :wink:

1 like

Volgens mij is er wel eens een Richard Mille langs gekomen.

Mika

Ja. Maar die is bijna wel zeeer heeeel zeeker, voor de volle 2000 % nep :yum:

Heb ooit in een sorteer-pand voor een aantal kringloop winkels gewerkt en heb toen een Vacheron en een Breitling gevonden (en stiekum mee naar huis genomen :blush:) Weet wel bijna zeker dat ze nep zijn.

1 like

Ik zou ze niet eens meenemenā€¦

1 like

Nee. Zijn eigenlijk rijp voor de prullenbak, maar ik heb ze nog steeds !

Horloges he. :yum:

En een richard mille

daytona doet t goed in het zonnetjeā€¦

9 likes

BAM! Daar is de klapper van het HF :grinning::thumbsup:

Dit is Mijn duurste en mooiste en tevens grail.

2 likes