Ik wacht in spanning af!

Eindelijk heb ik weer is een nieuwe klok besteld :slight_smile:

Omdat ik op een gegeven moment meer gat dan hand had, heb ik mezelf van de zomer de restrictie opgelegd dat ik niets ‘leuks’ meer zou kopen t/m het eind van het jaar. Alleen maar noodzakelijke dingen dus. Hoewel dat niet helemaal 100% is gelukt, is het in grote lijnen wel gelukt :). Het is echter alweer 2011, dus een nieuw jaar, dus mocht ik van mezelf weer wat kopen!

Alleen wat dan…

De wishlist is lang, dus wat dan te kiezen. Uiteindelijk is het een horloge geworden dat nog maar heel kort op de wishlist stond: de Christopher Ward C5 in het goud :slight_smile:

Ze hadden er een staan bij de ‘clearance’ in de categorie ‘nearly new’. Hij is dus waarschijnlijk voor een fotoshoot ofso gebruikt, maar verder gewoon nieuw. Dat levert alleen wel een leuke korting op. Het is wel de geheel gouden versie (met gouden band dus), wat ik denk ik een beetje té vind, dus meteen de bruine band erbij besteld. Dan was ik uiteindelijk nog net goedkoper uit dan als ik een helemaal nieuwe met leren band zou bestellen.

Deze dus besteld:

Zo ga ik hem denk ik dragen:

Ik ben erg benieuwd, het wordt mijn eerste gouden horloge, dus misschien bevalt het wel helemaal niet. Ik zal hem sowieso niet dagelijks dragen, dit wordt meer een mooie dresswatch :slight_smile:

Ik laat het natuurlijk weten (met eigen foto’s) zodra hij binnen is!

hehe! vet man, lekkere blingbling… benieuwd naar real life pics!

(met leer de mooiste combi!)

Ben benieuwd naar je foto’s :wink:
Ik ben in ieder geval erg content met mijn C8 MK2.

frenk Schreef:

hehe! vet man, lekkere blingbling… benieuwd naar
real life pics!

(met leer de mooiste combi!)

Ja, die helemaal gouden is me iets te bling denk ik. Daarvoor moet je volgens mij neger of 65+ zijn :wink:

Ik hoop dat hij met leer wel goed kan, er zijn een hoop mensen die vinden dat goud sowieso pas kan als je bejaard bent, en dat ben ik pas over een heeele tijd :stuck_out_tongue:

Erg mooi met de bruine band. Mooie dress watch die nét wat anders is dan andere horloges mede vanwege de strakke lijnen.

Erg mooi

mooi strak horloge (tu)
goud met leer = mooie dress combi.
veel plezier er mee, we zien de life foto’s nog wel …

Mooie aankoop, kan nooit lang duren voor dat je hem binnen hebt, en zeker een goede keus om hem op leer te gaan dragen! Komen er nog eigen gemaakte foto’s als hij binnen is?

Mooi klokje zeker in combinatie met de leren band (tu)

Gefeliciteerd!!

Met de bruine band vind ik hem tig keer beter.:slight_smile:

Nog even geduld en dan eigen foto’s en lekker dragen. (tu)

Bidle Schreef:

Gefeliciteerd!!

Met de bruine band vind ik hem tig keer beter.:slight_smile:

Nog even geduld en dan eigen foto’s en lekker
dragen. (tu)

Mijn eigen foto’s zullen helaas nooit jouw niveau benaderen, maar ik zal proberen er wat van moois te maken :slight_smile: