Ik weer blij

Vandaag gezellig op bezoek bij Rob (www.monsterwatches.nl). De afspraak was niet in zijn agenda blijven steken maar gelukkig was ik (samen met mijn lieve vrouw) toch welkom.

Ik kwam voor een Seiko5 seamaster maar ging er toch met een atlas van door. Met de klok ben ik nu al helemaal blij. Lekker zwaar en een stoer uiterlijk.

Hieronder een plaatje.

Mijn beste,

Proficiat met dit kordate horloge. Een Seiko waar je nog lang plezier van zult hebben.
Immers: Seiko’s zijn gemaakt om de tand des tijds ruimschoots te overtreffen.

Derhalve wens ik je veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit kloeke horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Beste Hornberg,

Mooie klok! Groot, stoer. Zo te zien heb jij nu niet bepaald crisis-polsjes, dan kan dit model echt mooi staan. Ik zie het mijzelf niet dragen…
Proficiat!

Dick

Last van de crisis heb ik niet maar om nu te zeggen dat ik brede polsen heb… Nee, dat nu ook weer niet. De afmeting van de klok viel me eigenlijk nogal mee. Mijn ‘kleine broertje’ heeft een u-boat die je nog net niet aan de wand zou hangen zo groot maar zijn polsjes zijn dan ook ff breder dan die van mij. Ik had in eerste instantie verwacht de Seiko meer van dat formaat zou zijn.
Viel dat ook weer mee…

Goeie keus,
heb zelf de zwarte uitvoering met gele wijzers, gewoon een heel fijne klok.

gr Ron

Gefeliciteerd(tu) Je kan niet stuk met een Seiko!

Pols was een centimeter of 17

robbie409 Schreef:

Pols was een centimeter of 17

Wow, niet zo veel verschil met die van mij …

Mooie klok dat wit maakt het toch nog rustig, ergens is dit de “gulden weg”. :slight_smile:

Veel plezier met dit tijdmetertje :slight_smile:

Hallo Homberg,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Mooie klok:~

Veel draagplezier!

Met vriendelijke groet,

Herman