Ik weer.. met een vraag

Hoihoi,

Daar ben ik weer. Lang niets gepost, wel gekeken, maar nu prikkelt er wel weer iets.

Ik ben dus geslaagd voor mijn examen, (yéééy) en mag van mijn ouders een cadeautje uitkiezen. Nu wil ik graag een horloge. Maar het probleem is, ik heb een beetje dunne polsen. (omtrek 15cm en breedte tussen de 5 en de 6 cm)
Eerst vond ik TW steel heel mooi, nog steeds. Maar TW Steel is érg groot…

Ik zoek dus een beetje een simpel, mooi wel 'robuust, grof" horloge…
G-Shock heeft ook wel een aantal mooie horloges. Maar ik denk dat ik G-shock na een tijdje saai of minder mooi ga vinden. Dus, heeft er iemand tips?
Het liefst niet zo heel duur, wil me ouders niet naaien haha.

Groeten,

Een hamilton khaki pioneer?

Een Seiko monster, is echt een fijn horloge en niet zo heel duur!

Hallo Steven,

ik heb zelf ook smalle polsen en daar is genoeg leuks voor te koop, al moet je er wel naar zoeken. Ik ga tot 40mm diameter, waarbij de lub-lug afstand niet meer dan 47mm mag zijn omdat het horloge anders oversteekt en dat vind ik geen gezicht:)
Voor mij zijn G-Shocks veel te groot maar als jou dat wel past heb je misschien toch niet zulke smalle polsjes…
Staat er op het verkoopgedeelte niet iets leuks te koop?

Misschien een leuke duiker? Een Seiko Monster (ondanks de naam ook ‘maar’ 42mm), Orient Mako of .

Het helpt als je wat de volgende punten meegeeft:
*Automaat/quartz en/of analoog/digitaal voorkeur?
*Wat is de max diameter (je hebt TW Steel modellen van 45mm maar ook van 50mm)
*Voorkeur voor kleur wijzerplaat
*Bepaalde stijl/complicaties die je graag zou willen
*Budget. Zo’n Hamilton is hartstikke leuk, maar wel 5 keer zo duur als een G-Shock.

Dankjullie wel alvast!
Ik wil een analoog en het liefst onder de 45 mm. Een beetje een tijdloze stijl, zodat hij me over 5 jaar nog bevalt. Ik wil hem namelijk lang houden… Rond de 200eur zou perfect zjjn!
Ik tiep dit vanaf me mobiel dus sorry voor de korte reactie…

Seiko monster inderdaad, of een SKX007/009? Succes in ieder geval (tu)

SKX007 imo

Dankjewel!

Die duikring… bij sommige horloges vind ik dat wel mooi. Maar bij vele vind ik dat weer iets té…

Hoe dan ook ga ik binnekort even naar de juwelier en kijken of ik wat leuks vind…

Ik hoorde trouwens dat merken als Tommy Hilfiger en Hugo Boss geen goede horlogemerken waren, klopt dat?

Niet goed wil ik niet zeggen. Maar als kledingfabrikant, ligt hun specialiteit bij kleding. Vaak gaat het om looks, niet om techniek.

Allereerst proficiat met je examenresultaat!

Idd een Seiko SKX007/009. In ieder geval tijdloos: ze zijn al jaaaaren op de markt en gaan ook jaaaaren mee. ALs je er normaal mee omgaat, kun je 'm nog dragen wanneer je eigen kinderen hun einddiploma ophalen (tu)

Als je niet van een duikring houdt, moet je toch ook echt eens verder kijken op de site van Robbie: http://www.monsterwatches.nl/index.php/home onder het kopje ‘Seiko 5’. Daar staan ook heel andere modellen op, zonder duikring.

Menno

citizen ecozilla …

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Kijk ook eens op uhr.info en rotor-uhren.de.

Succes.

Dankjullie wel!

Morgen even langs de juwelier. Ik denk dat ze de Seiko sowieso wel hebben daar, of heb ik het verkeerd en is hij meer op het internet te verkrijgen?

Ik vind de Seiko erg mooi. Denk dus dat het die word… maar weet niks zeker, wie weet kom ik bij de juwelier iets anders mooi tegen… Is het lastig om de Seiko met een ander bandje te krijgen, leer ofzo? Bij Monsterwatches.nl staan ook erg mooie, die hebben ook andere bandjes, vandaar…

Groeten,

Seiko monster hebben ze niet bij de juwelier, sterker nog automaten hebben ze ook niet !

NIET?.. Dat is jammer… maar wil hem wel even ‘passen’ als het waren.

http://www.monsterwatches.nl/index.php/seiko5categorie/gmilitary/snzg13
Die is gaaf…

StevenvE Schreef:

NIET?.. Dat is jammer… maar wil hem wel even
’passen’ als het waren.

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,814812,814812#msg-814812

Er liggen er wel maar veeeeeeel duurder dan bij Monsterwatches.
18 juli naar de Rikketik gaan Steven, kun je lekker snuffelen bij Rob…