Ik weet echt niet wat me bezielde.......

Was er al een tijdje naar aan het kijken. zoals iedereen weet was ik zo een 10 jaar geleden een echte g-Shock freak. Momenteel heb ik er geen een meer in de collectie.


Mijn vakantie is begonnen. Zomer in mijn kop. Een mooie aanbieding kunnen vinden en op de kopen knop gedrukt. Wel heel erg opvallend maar ik vind het gewoon leuk.

Laat de zon maar komen…
Rare hobby blijft dit. Heb een grail verkocht en één grail gehouden maar begin nu weer lol in een andere categorie te krijgen. eerst dacht ik less is more maar de behoefte aan een volle doos speelt nu weer op om waarschijnlijk straks alles weer weg te doen en een high end erbij te kopen waarna het hele circus weer begint…Het houdt niet op…

61 likes

Mooie zomerklatser man!

Haha mooi toch. Je had tussendoor toch ergens nog een fase dat je er helemaal klaar mee was, met de hobby? Hoort er ook bij volgens mij :grin: Wel een lekker opvallende gekozen :sunglasses: tof! De 5600 is mi de fijnste GShock kastvorm. Ik heb nu toevallig deze om:

1 like

Mijn beste,

Héérlijk toch, zo’n hobby waar je “bijna letterlijk” speelt met de tijd!!
Dus laat jou zomervakantie maar komen!!
Je hebt er alle tijd voor. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

9 likes

Bedankt Coenraad. Je weet met je posts toch altijd de juiste snaar te raken.

3 likes

that’s what she said, sorry ik moest hem maken

8 likes

Leuk hoor, volgens mij had je al véél zo’n gehad toen je deze kocht :smile:
Ik wil nog wel eens zo’n paarse GLX-5500 (of een witte)

Gaaf :ok_hand: mocht ik ooit een qua kleuren funky g shock met Solar en Atomic functie tegenkomen dan zou dat best wel eens een koop nu zijn.
Veel plezier ervan.

Met mijn Omega, Oris , Tissot squelette en Tag Heuer in de horlogedoos merkte ik ook, na alle “pruttel” verkocht te hebben hoe gelukkig ik werd met mijn recente horloge van € 128,-
Opvallend.

1 like

Zie het als een minimalistische periode in je beleving van de hobby. Niets mis mee. :+1:

2 likes

Minimalistisch… Ik tel er 16 op de foto Dennis! :kissing_heart:

Die heeft hij niet meer hè. :wink:

1 like

Ach het houdt ons lekker bezig en we helpen de economie ook nog een beetje. We zijn allemaal een beetje gek, hier. Maar we doen niemand kwaad en genieten er ook van. Dus, geen probleem, toch?:grinning:

1 like

Hij is in goede handen. :sunglasses:

Die G-Shock is trouwens volstrekt overbodig maar wel hardstikke cool voor in de zomer!

1 like

Oei…

Wat een grappige hobby hebben we :rofl:

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Die komt vaker voorbij in vakantietijd :wink:

Maar leuk horloge voor de vakantie! Kreeg er een beetje Retro Benneton gevoel bij!
Wens je een mooie tijd!

Prima toch, kun je ons weer gek maken met alle foto’s! :wink:

Je realiseert het je, dat is de grote winst in deze…
Alvast weer veel plezier gewenst! :+1:

Leuk, maar zal niet meevallen om het met een outfit te combineren lijkt me.
Ik weet nog wel leuke schoenen die er goed bij zullen staan :wink::

6 likes