Ik weet hoe het voelt

…om een sub te bezitten.

Ik zal niet ontkennen dat mijn mening over sommige Rolex horloges veranderd is, het lijkt alsof je het na een tijdje horloges te hebben verzameld pas mooi gaat vinden, tenminste in mijn geval dan.
Ongetwijfeld zal dit model niet ieders keus zijn omdat het goud met staal is, maar ik vindt goud gecombineerd met zwart gewoon prachtig ( en ik heb er ***** aan :slight_smile:

Daar is ie dan met een paar quick and dirty shots:


Ik zit er over te denken om er een nato strap aan te doen want ik kan nog niet echt wennen aan het gewicht.
Volgende keer zal ik hem goed poetsen :wink:

Ik moet zeggen dat ik Rolex vroeger, laat ik zeggen niet zo chique vond. Maar mijn mening is aardig bijgedraaid. Gefeliciteerd Mario!

ik voel met je mee, het klopt dat men moet wennen aan het gewicht, toch voelt het goed (Sub 16613)
gr. john;) :wink:

Een fantastisch mooi horloge. Gefeliciteerd.
Ik vind de submariner met green bezel ook iets aparts hebben.

http://www.rolex.com/en/index.jsp#/en/xml/collection/rolex-gallery/submariner/specification

super…ik vind de mooiste staal / gouden sub uitvoering …veel plezier ermee maar dat zal wel goed komen (tu)

Ik vind hem wel mooi zo. Ben benieuwd hoe een Nato-strap erop staat.

Groeten, Tom V.

helaas kwam ik er bij mijn s-n-d achter dat er alleen een dunne nato door heen past …de yaffle straps / zulu passen helaas niet tussen de pushpen en de kast door

Goed om te horen, dan houdt ik hier rekening mee !

gefeliciteerd ermee !