Hallo mijn naam is Ton ik woon in de randstad en ben nieuw op dit forum. Bij deze wens ik alle leden een goed jaar.
Ik heb van een kennis die geen computer heeft een aantal horloges gekregen met de bedoeling om na te vragen hier en daar of het objecten zijn om te houden of weg te doen.
Ik begin met een iwc watch hij is klein .DE kast heeft een diameter van 300 mm. in het uurwerk staat no 541215, op de kast staat het nummer 607539. een er staat staat het stempel 18 k op. Mijn vraag aan de kenners is dit iets bijzonders.
Hallo ton,
Het beste is om foto’s te plaatsen van het horloge.
Dan kunnen de kenners het beoordelen.
hoe kan ik dat doen ben niet zo handig op de comp
Klik rechts onder op upload of sleep de foto simpelweg in het vakje waar je ook typt.
Als het daadwerkelijk een 18k gouden iwc is heeft hij zeker een aanzienlijke waarde… Hoe komt je kennis aan het horloge? De markt in Turkije of een kostbaar familie erfstuk?
OPMERKING
Ik heb al diverse berichten gekregen om dit verzoek te verwijderen.
Laten we het niet meteen afbranden maar even aankijken.
Als het klaar is, is het klaar en sluit ik hem. De kans op escalatie is, gezien eerdere ervaringen, 100%
Klinkt hoopvol 18k IWC. Gewoon de foto naar het vak waar je de tekst intikt slepen en het komt goed.
300 mm is een mooi formaat!
Zeker als hij 18K is.
30 cm - 18kt is behoorlijk wat grammetjes goud, maar wat moeilijk te dragen. Zelfs 30 mm kan aardig in de papieren lopen. Een foto doet soms wonderen.
Grts,
Gianni
Grapje mag op zijn tijd toch?