Ik wil een 3 piece collectie. Maar welke moet erbij?

Ik heb een Pelagos gehad in combinatie met een Sub. Uiteindelijk de Pelagos weggedaan, maar de combinatie kan wel hoor. Mijn inziens is de Pelagos een moderne interpretatie van de Submariner en niet helemaal vergelijkbaar. Qua grootte gaat de Pelagos ook meer richting een Sea Dweller en Deep Sea. Enige “nadeel” is natuurlijk dat zo’n Submariner ook weer een zwarte dial zal hebben.

Explorer 2 polar lijkt mij een mooie toevoeging voor je collectie.

Een PO of een AT misschien?

2 likes

Zit spontaan te denken aan een JLC ultrathin moonphase.

6 likes

Staat inderdaad ook een topexemplaar te koop hier. 2016 & 5.5k, prachtig.

1 like

Volgens mij geef je zelf het ‘juiste’ antwoord al. :wink:
Dat zou mijn keuze zijn, even los van het budget.

Pammetje Kenzo

4 likes

Is wel erg robuust dit! Ik ben geen Bear Grylls :face_with_raised_eyebrow:

Hahaha! Ja, dan neem je zeker zo’n oud wijf mee?! Of ga je weer naar Thailand? :joy: Ik heb nog nooit een echte dresser gehad, dus dat maakt het wel lastig. Had laatst een OP om de pols, was toch wel erg vet!

1 like

Haha! Jij hebt hem niet meer he… En je Pelagos ook weg gedaan.

1 like

Heb ik ook gehad, maar dan met de nieuwe sub en nieuwe pelagos. Heb overigens de Pelagos al 4 keer gehad… Dit wordt nummertje 5… En nu gaat ie voorlopig niet meer weg :rofl: De sub was vet, maar… Nouja ik denk dat ik liever een oudere heb, met alu bezel.

2 likes

Stof om over na te denken! Probleem is dat ik de Pelagos nog niet eens binnen heb, om hem dan nu al weg te doen :no_mouth: Nouja dat zou wel in de ‘Forum Flipper Spirit’ passen.

Ja, nou… Daar ben ik toch een beetje vanaf gestapt. Al doet een 512 me wel erg veel!

https://uhrforum.de/rolex-milgauss-116400gv-black-dial-green-sapphire-set-t334687

Dat model bedoel ik indd, maar dat wist je al. Toch wat chiquer en iets anders dan je al hebt

1 like

Deze voor 450 en van de rest lekker op vakantie!:desert_island::hugs:

Staat op horlogemarkt😉

Een fieldwatch met arabics, dat is klassiek en ook stoer.
Daar is denk ik wel wat te vinden.
Succes!

Zo iets:

Omega field watch

Of misschien de Tudor Ranger.

Een witte Explorer II?

1 like

Klinkt als een vaag Italiaans gerecht zo :sunglasses:

Dat is zeker waar! Zoveel keuzes

Spookt door mijn kop, oud of nieuw? Oude oogt erg klein, maar heeft niet van die debiel dikke wijzers. Tenzij ze deze uitbrengen :heart_eyes:

5 likes