Ik ben opzoek naar iets wat aanvullend is. Dus niet teveel hetzelfde als wat ik al heb. Toch lokt een oude sea dweller 16600 en een sub 14060 (latere versie) ook erg. Ik verwacht alleen dat dit teveel op de Pelagos lijkt.
Naast de bovenstaande horloges ben ik erg gecharmeerd van een Rolex Explorer 212470 en een red grape 114300. Verder heb ik als harde eis dat de prijs niet meer dan 6K mag zijn(suggesties die wat duurder zijn is wel altijd welkom, zat zelf ook stiekem nog aan een 16710 te denken) en niet kleiner dan 38mm. Ik heb vertrouwen in jullie kunde en laat me graag verrassen.
IWC Big Pilot 7 days
vrijwel elke versie van de Panerai Luminor Marina / Radiomir
Zenith El Primero
Breguet Type XX of XXI
Om maar eens iets te noemen. Ik houd het bij tool watches, fliegers en chronografen, omdat deze het meeste lijken op jouw eigen voorstellen. Maar in deze klasse zijn er natuurlijk ook talloze dress watches. Zoals de zeer aparte Glashutte Original Panomatic Lunar / Panomatic reserve
Ik ben vandeweek op Schiphol, moet ik iets meenemen?
Maar serieus KenZo… ik zou iets met gladde bezel en ingetogen wijzerplaat nemen voor de balans in je collectie. Je hebt al schitterende klokken maar een 39mm OP of explorer maken het af. Of een datejust 41 (blauwe stick dial?)
Leuke keuze, houd me op de hoogte (ik zal niet weer over oudere vrouwen beginnen )
Staat een zeer aparte kanshebber in het blauwe gedeelte. Ooit zelf om de pols gehad en ik denk zeker de moeite waard: Glashutte Original Seventies Pano Date